Pátek , 22. 11. 2024

Cecílie

Web X vrací emotikony z vodní pistole na realistickou zbraň

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

22. 08. 2024

22. 08. 2024

Pod emotikonem „pistole“ očekávejte střenou zbraň

Podle Emojipedia Twitter/X aktualizoval svůj design emoji pro slovo „pistole“ a vytvořil z něj obrázek střelné zbraně. Zdá se, že pistole se stala oficiálním emotikonem kolem roku 2010 a Emojipedia má graf ukazující její design od roku 2013 dále. Původně každá firma zobrazovala emotikony jako střelnou zbraň, kromě Microsoftu, který ji navrhl jako paprskovou zbraň ve stylu Buck Rogers.

V roce 2016 ji ale Apple změnil ze střelné zbraně na vodní pistoli. Nebyla to jediná změna emodži související se střelnou zbraní , kterou tehdy provedla.

Do roku 2018 se s Applem dohodly Google, Microsoft, Samsung, Facebook a Twitter. Každý emotikon pistole byl jiný, ale každý byl obrazem vodní pistole.

Twitter změnu neoznámil a vzhledem k tomu, jak je vzhled emotikonů ovládán jednotlivými platformami, staré emotikony vodní pistole se stále objevují v aplikaci iOS Twitter. Ale přidáním přes prohlížeč získá nový design zbraně.

Údajně se nový design začal zavádět v aktualizaci Twitter/X dne 18. července 2024. V červenci 2023 společnost přepracovala emotikony, včetně „Prosebné tváře“, ale zdá se, že jde o první záměrnou revizi zpět na předchozí designový nápad.

Samostatně konsorcium Unicode zvažovalo návrhy na nové emotikony. Pokud projdou, budou obvykle přidány do zařízení Apple během několika měsíců.

Obrázek v článku: Emojipedia

MOHLO BY SE VÁM HODIT

Google se vzdává plánu Chrome zbavit se souborů cookie třetích stran

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Tato věc patří do trochu jiného soudku, než běžně testujeme. Značka TrueLife patří do portfolia české společnosti elem6, které čítá také značku Lamax. Zaměřuje se na elektroniku určenou k péči o zdraví či tělo jako elektrické kartáčky, chytré váhy či teploměry, tlakoměry. S jednou takovou novinkou vás zkusíme v rychlosti seznámit.
Říká se, že „internet nikdy nezapomene“, ale to je jen zbožné přání. Ukládání dat na servery vyžaduje peníze, čas a úsilí. Nakonec něco, na čem vám záleží, bude z webu navždy vymazáno. Dobrá zpráva je, že s tím můžete něco udělat už teď.
Dnes testovaným zařízením se výrobce snaží nabídnout duchovního nástupce, resp. klon, dříve uvedených zařízení typu 2 v 1 - stejně velkého VisionBooku 11Wa a menšího 10Wi-S. Od každého si bere něco, vždy vlastním způsobem. Chce být zcela novým a neokoukaným modelem v nabídce Umaxu. To se mu dozajista daří...

Nepřehlédněte

Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek