Středa , 20. 11. 2024

Nikola

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Celosvětový výpadek počítačů s Windows byl způsoben požadavky Evropské komise, říká Microsoft, a měli bychom si na to zvyknout. Výpadek, který zavíral letiště, nemocnice a televizní stanice, byl ve skutečnosti způsoben jedinou aktualizací systému Windows. Bezpečnostní firma CrowdStrike vydala chybnou aktualizaci, která, jak připouští, způsobila problém.
VisionBooků začíná být na trhu podobně jako modelů BMW řady 3, v oněch přídomcích by se jeden pomalu ztratil. Vězte tedy, že 14Wa se objevila vcelku nedávno, s původní 14Wi nemá pranic společného, u Umax nahradil cloudbookem 14Wi-S. Námi testovaný notebook (ano, notebook) má jiný procesor, více RAM a v neposlední řadě místo na pevný disk (zároveň 32 GB eMMC) a RJ45. Mohli bychom říci, že tak tvoří mezičlánek mezi cloubookem a notebookem. Pojďme zjistit čemu se blíží víc?

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek