Pondělí , 25. 11. 2024

Kateřina

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Když jsme recenzovali LED lampu od Lamaxu dříve, musíme uznat, že jsme se nemohli zbavit dojmu, že zde převážila touha po designu nad funkčností. EasyLight1 je v tomto ohledu jiná, pracovní stůl osvítí perfektně a zvládne toho víc.
Lamax poměrně dynamicky rozšiřuje svou nabídku. Zatímco ještě před několika málo lety jsme jej mohli znát coby českého producenta sluchátek a reproduktorů, již nějaký čas trh obohacuje akčními kamerami, autokamerami a dokonce navigací. Kamera do auta s označením C9 byla předmětem našeho testu a není třeba dodávat, že moje zvědavost byla velká.

Na trhu s příslušenstvím pro videokamery a fotoaparáty Sony, se objevil kabelový ovladač od čínské firmy JJC, která má ve svém portfoliu velké množství příslušenství v oboru pořizování záběrů, ať již statických či pohyblivých.

Jistě znáte scény z filmů, kde, pro zvýšení napětí, při kopírování dat do nebo z počítače toho úplně nejvíc nejzlejšího padoucha prožívá hlavní hrdina perné chvíle, protože to jde prostě strašně pomalu. Kdyby měl po ruce testovaný SSD disk AData SE760, asi by si ušetřil mnoho nervů a potu...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek