Neděle , 20. 04. 2025

Marcela

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Lamax před Vánoci chrlil jednu novinku za druhou, podobně jako konkurence. Nabídka se potěšitelně rozrostla o další a další zařízení, zejména v oblasti těch "chytrých". Lamax startoval na trhu s akčními kamerami, přidal reproduktory a sluchátka. Ty mám od nich dosud nejraději. Posledním kouskem, který jsem mohl vyzkoušet, je model Street2, jenž se s pořizovací cenou 890 Kč řadí mezi dostupnější bezdrátové reproduktory. Na cenové akce si zatím musíme počkat.
Notebook HP nám do redakce zavítal po dlouhé době, což kvitujeme s radostí. Nečekejte herní stroj, takové nás nezajímají, spíše oceňujeme něco univerzálnějšího jako testovaný model. Vůbec ale netvrdíme, že půjde o slaboučkého rachitika. Kupujete řádně vybavený stroj pro plnohodnotné domácí použití.

Nepřehlédněte

Oblékněte své vánoční dárky do technologického šarmu! Naše recenze a doporučení pro letošní vánoční sezónu vám přináší špičkové tipy na technologické dárky, které rozjásají oči všech milovníků inovací. Od chytrých zařízení až po high-tech zážitky – darujte svým blízkým něco výjimečného, co nejen potěší, ale také jim přinese radost a moderní pohled na svět v jednom.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek