Pondělí , 25. 11. 2024

Kateřina

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Digitální bezpečnost není vázaná jen na období Vánoc, ale je aktuální po celý rok. V našem článku se zaměříme na to, jak efektivně chránit sebe a své blízké před online hrozbami. Od tipů na bezpečná hesla až po prevenci phishingu - získáte praktické rady a informace, které vám pomohou udržet digitální bezpečnost v každodenním životě.

AV receiver je mimořádně užitečné zařízení, jehož význam rozhodně neklesá. Naopak je až s podivem, kolik audio-video-počítačových nadšenců by jej využilo, ale přesto jej ještě nemají. Přitom takovéto zařízení vám může sloužit 10 až 20 let. Zjistěte s námi, k čemu vám bude dobrý a jakým byste si mohli třeba udělat radost.

Pravděpodobně jste narazili na problém, kdy film, televizní pořad nebo jiné video může být v některých částech příliš tiché a v jiných příliš hlasité. Google zavádí novou funkci v aplikaci YouTube pro televizory (nikoli YouTube TV), která má tento problém na televizorech vyřešit.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek