Sobota , 12. 07. 2025

Bořek

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na sportování jsem příliš líný, uznávám bez mučení. O to víc mě zaskočil šéfredaktor, když mi nabídl k otestování chytrý náramek X-Fitpolo od firmy Niceboy. Byl jsem zvědavý, zda mě monitoring mého těla přinutí se sebou něco dělat.
Tento reproduktor není našim čtenářům cizí, jde o novinku, ale nedávno jsme vám ho ukázali v krátkém videu. Tvarem i názvem napovídá, že chce převzít roli nástupce prvního RAZE se ctí. Proto nabízí vyšší výkon 20 W bez poklesu výdrže baterií. Jsou si velmi podobné a při tom nový model působí dospěleji.
Na jaře jsem si vyzkoušel první sluchátka od firmy Lamax, jednalo se konkrétně o model Elite E-1. A byl jsem velmi mile překvapen. Na podzim jsem dostal k dispozici sluchátka Blaze B-1, která se v portfoliu firmy Lamax nachází ve spektru levnějších modelů (cena 1 190 Kč). Otázka tedy je, zda milé překvapení z Elite E-1 přetrvalo.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek