Sobota , 07. 06. 2025

Iveta

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Sluchátka Niceboy HIVE bones využívají technologii vedení zvuku přes lícní kosti. Váš zvukovod zůstává stále otevřený, takže slyšíte zvuky okolí. Pro mne je toto nesporná výhoda, například při jízdě na kole nebo při běhání. Ten, kdo se naopak chce od okolních zvuků oprostit, tomu bychom je nedoporučovali.

Akční kamery nejsou novinkou, stejně tak model 420 od německého výrobce Rollei již na českém trhu nahradil novější 425, který se však liší jen několika parametry. Pro většinu lidí jde spíše jen o hračku pro teenagery, bližší zkušenost však prokáže, že toho umí mnohem víc. Nabízí dost i dospělým.

Bose představilo dvě nové audio novinky – bezdrátová sluchátka QuietComfort Earbuds s aktivním potlačením hluku a kompaktní soundbar Smart Soundbar s podporou Dolby Atmos. Obě zařízení lákají na špičkový zvuk a moderní funkce za dostupnou cenu, což z nich dělá atraktivní volbu pro náročné uživatele, kteří hledají kvalitní poslech jak pro hudbu, tak pro filmy.

Nepřehlédněte

Hledáte videokameru téměř bez kompromisů a jste ochotni za ni zaplatit vyšší částku, pak zbystřete, protože společnost Canon dodala již na podzim roku 2017 trh model Legria GX10. Konstruktérům se vše povedlo implementovat do stále ještě poměrně kompaktního těla, které padne do ruky přímo dokonale a vy s ním ihned po prvním uchopení jakoby srostete v jeden celek. Jsem si vědom toho, že úvod článku může někomu připadat spíše jako reklamní sdělení. Nejde to však popsat jinak nežli v superlativech, a to téměř bez výhrad. Jednu tu ale pro vás přece mám. Je to můj náhled na dle mého přemrštěnou cenu. O tom ale až později.
Pravděpodobně jste narazili na problém, kdy film, televizní pořad nebo jiné video může být v některých částech příliš tiché a v jiných příliš hlasité. Google zavádí novou funkci v aplikaci YouTube pro televizory (nikoli YouTube TV), která má tento problém na televizorech vyřešit.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek