Pátek , 15. 08. 2025

Hana

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Kdo hledá úložný prostor s větším objemem, než mají běžné flash disky, netouží jej mít připnutý na klíčích a přesto kompaktní, aby se vešel pohodlně do kapsy (nemluvě o kapacitě versus cena), pro toho může být tento „portable“ externí disk to pravé. Může mít i ještě s větší kapacitou, ale to už musí počítat s vyšší cenou a silnější krabičkou, než u tohoto 1 TB obsahem velkého 2,5palcového disku.

Po nejlevnějším modelu Vega se nám na stůl i do rukou dostala poměrně nová kamera značky Niceboy, která cílí na opačné spektrum zákazníků, mainstreamová Vega 5 Pop s dotykovým displejem. Stejně jako vy, položili jsme si otázku, zda má taková obrazovka u akční kamery vlastně smysl.
Když se řekne pojem „domácí tiskárna“, většina z nás si představí kompaktní inkoustovou tiskárnu. Ty jsou totiž, na rozdíl od laserových tiskáren, univerzálnější a v domácnosti využitelnější – vytisknete s nimi jak texty, tak i vysoce kvalitní obrázky a fotografie. U českých spotřebitelů jsou pak nejpopulárnější inkoustové tiskárny značek Canon, Epson a HP. V tomto článku vám nabízíme srovnání nákladů na tisk vybraných TOP modelů tiskáren od zmíněných výrobců.
Čtyři roky poté, co Google prohlásil, že chce blokovat soubory cookie třetích stran v prohlížeči Chrome, potvrdil, že nakonec nebude blokovat online sledovače. V roce 2020, přibližně v době, kdy Apple zablokoval soubory cookie třetích stran v Safari, Google trval na tom, že udělá totéž. O čtyři roky později se Google zdánlivě vzdal jejich blokování.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek