Neděle , 08. 06. 2025

Medard

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.
Znáte cloudové úložiště? To je to magické místo, kde mizí vaše data, aby se znovu objevila kdekoli na světě, kdykoli si vzpomenete. Ale jak bezpečné toto místo je? A může váš cloudový účet někdo vykrást, nebo jsou vaše data chráněná lépe než Fort Knox? A co vlastně znamená end-to-end a zero-knowledge šifrování nebo dvoufaktorová autentizace? Připravte se na informativní jízdu světem cloudové bezpečnosti, kde zjistíte, zda jsou vaše online data skutečně v bezpečí.   
Čína plánuje do roku 2025 velký technologický krok ke konkurenčnímu Neuralinku Elona Muska Čínské ministerstvo průmyslu a informačních technologií (MIIT) představilo své ambiciózní plány na vývoj mozko-počítačových produktů do roku 2025. MIIT nedávno zveřejnilo komplexní politický dokument, v němž nastiňuje svůj závazek učinit převratné kroky v oblasti špičkových technologií.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek