Středa , 09. 07. 2025

Nora

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Tato věc patří do trochu jiného soudku, než běžně testujeme. Značka TrueLife patří do portfolia české společnosti elem6, které čítá také značku Lamax. Zaměřuje se na elektroniku určenou k péči o zdraví či tělo jako elektrické kartáčky, chytré váhy či teploměry, tlakoměry. S jednou takovou novinkou vás zkusíme v rychlosti seznámit.
Umyvadlo v koupelně není jen praktickým prvkem, ale také výrazným designovým prvkem, který může zcela proměnit atmosféru prostoru. Ať už renovujete svou koupelnu, nebo plánujete novou, správná volba umyvadla do koupelny kombinuje styl, funkčnost a trvanlivost. Pojďme se podívat na trendy, materiály a tipy, které vám pomohou vybrat to pravé.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek