Sobota , 23. 11. 2024

Klement

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

V brněnském sídle společnosti Zoner se v pondělí 4. 9. 2017 uskutečnila tisková konference, která představila poslední aktualizace ZPS X a byla i oslavou prvního roku prodeje programu formou předplatného. Nejvýznamnější novinky uvádíme v článku.
Když jsme recenzovali LED lampu od Lamaxu dříve, musíme uznat, že jsme se nemohli zbavit dojmu, že zde převážila touha po designu nad funkčností. EasyLight1 je v tomto ohledu jiná, pracovní stůl osvítí perfektně a zvládne toho víc.
Hledáte videokameru téměř bez kompromisů a jste ochotni za ni zaplatit vyšší částku, pak zbystřete, protože společnost Canon dodala již na podzim roku 2017 trh model Legria GX10. Konstruktérům se vše povedlo implementovat do stále ještě poměrně kompaktního těla, které padne do ruky přímo dokonale a vy s ním ihned po prvním uchopení jakoby srostete v jeden celek.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek