Úterý , 26. 11. 2024

Artur

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.
Nabídka Umaxu v posledních týdnech zažívala změny – a sice ve složení procesorů, kdy mělo býti více modelů s „Gemini Lake“, ale nestane se tak v brzké době. Intel nestíhá, takže pokud jste čekali na novou generaci úsporných mobilních procesorů, jiná možnost než 14Wg Plus nezůstává. Což nevadí, on se totiž notebook povedl, opět je o něco lepší.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek