Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Před nějakým časem jsme měli v rukou MXQPiPO TV a Remix Mini, čili zařízení, která činí televizor „chytřejší“. Nyní jsem dostal k dispozici další mini PC - model Xtreamer mxV v České republice distribuovaný firmou Umax. Dle samotného vyjádření výrobce je jejich cílem vytvářet cenově dostupná zařízení pro pohodlné přehrávání multimédií. Ve svém portfoliu nabízí spoustu modelů, jen sám model mxV, který je předmětem této recenze, má hned další dvě verze – Plus a Pro.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek