Úterý , 13. 05. 2025

Servác

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Externí reproduktor jsme v testu dlouho neměli. Námi dnes testovaný kousek navíc prošel snad všechny redakce v republice a na srovnávacích webech je populární. Asi bude dobrý, říkáme si, zkusíme jej tedy i my. Jak si povede ve zkoušce odolnosti? Pojďte se kouknout, asi se budete divit...
Naos znamená posvátnou schránu pro sochy bohů. Co tím chce asi Lamax říci? Má přidomek evokovat nečekané schopnosti novinky? Modelové číslo X7.1 naopak naznačuje dílčí evoluci předchozí X7 Mira. Jak zní tedy odpověď? Nepůjde jen o evoluci, zjistíte záhy, protože přibylo nejen funkcí, ale též vybavení včetně dálkového ovladače a mnoho dalšího. Čekejme více, než byste tipovali, není to jen o dálkovém ovladači.

Nepřehlédněte

Vega je jednou z nejjasnějších hvězd na našem nebi. Dokáže však základní model značky Niceboy zazářit v recenzi? Zaujal nás hlavně nízkou cenou 990 Kč, která z ní činí nejlevnější akční kameru, jakou jsme měli v redakci k testování. Papírově neslibuje zázraky, ale papír je jedna věc, nás zajímala realita.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek