Čtvrtek , 10. 07. 2025

Libuše a Amálie

MikroSD karta s rekordní kapacitou

03. 03. 2015

03. 03. 2015

Společnost SanDisk uvedla svoji novou kartu SanDisk Ultra microSDXC UHS-I s kapacitou slušných 200 GB.

Po roce, kdy představila 128GB model, tak otěže rekordmana v portfoliu přebírá nový model. Důvody pro navyšování kapacity jsou například takové, že 7 z 10 fotek pořízených koncovými uživateli prý padají na vrub mobilních telefonů a tabletů. V roce 2019 to prý bude dokonce 9 z 10. Přenosové rychlosti čtení výrobce slibuje okolo 90 MB/s, zápis bude pomalejší.

To zní sice krásně, ale zatím bych do obchodu neutíkal, přeci jen zatím většina zařízení zvládne 32GB, ty novější jako GoClever Insignia 1010 WIN podporují i 64 GB. Navíc pořizovací cena bez mála 400 USD (asi ) nebude vůbec malá. Výrobce to kompenzuje 10letou zárukou. Na trhu se produkt objeví ve druhém čtvrtletí.

Zdroj: SanDisk 1, 2

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

V květnu 2025 dojde k ukončení jedné z nejikoničtějších komunikačních platforem – Skypu. Společnost Microsoft oznámila, že služba bude oficiálně ukončena 5. května 2025. Tento krok je součástí strategie zaměřené na konsolidaci komunikačních nástrojů a přesunu uživatelů na platformu Microsoft Teams.
Do kompletace portfolia akčních kamer od Niceboy nám chyběl poslední a nejnovější model mířící na nenáročného zákazníka, klidně dítě či teenagera, který touží ovládat ji přes mobilní telefon. Niceboy obohatil svůj základní typ VEGA o podporu Wi-Fi právě pro účel komunikace s majitelem a jeho telefonem. My vám model VEGA wifi nyní představíme.
Odolné věci máme rádi, rádi je vždy potrápíme a ještě více nás těší, když přežijí a lze napsat, že výrobce nelže a výrobek je opravdu kvalitní. Podobně tomu bude u testovaného disku HD830, který nás zaujal již asi před rokem na prezentaci společnosti AData. Doba evidentně dozrála a těžký kovový kvádřík dorazil i k nám do redakce…
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek