Pondělí , 25. 08. 2025

Radim

Prodeje levných projektorů významně rostou

22. 09. 2011

22. 09. 2011

Pacifik Media Associates (PMA) rozděluje trh s projektory výhradně podle svítivosti a označuje je podle typu kupujících a využitelnosti jako na New Era (pod 500 lumenů), Mainstream (500 až 4999 lumenů) a High-End (5000 a více lumenů).

A v nejlevnější kategorii nastal doslova šok, protože meziroční nárůst prodeje ve druhém kvartále poskočil o 195 procent (v počtech kusů). Část tohoto růstu lze sice přičíst na vrub zvýšení dodávek produktů s vloženými pico projektory, jako jsou videokamery, digitální fotoaparáty (DSCs) a mobilní telefony, přesto velká část nárůstu patří i masivnějšímu prodeji širokoúhlých XGA osobních projektorů.

Ve středním segmentu trhu, tedy podle PMA správně v hlavním proudu, prodej klesl o 4 procenta, protože stagnuje prodej projektorů pro podnikové využití a dražších projektorů pro domácí použití.

Přesto prodej high-end modelů předčil celkový trh, jelikož vzrostl meziroční objem prodeje ve druhém kvartále o 26 procent. Mezi nejůspěšnější v high-end kategorii patří D-cinema modely, ale i širokoúhle XGA a UXGA projektory pro velké prostory.

Zdroj: DigiTimes via FLOPS

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Je pozdě, ale pokud byste chtěli ještě pořídit pár užitečných věcí na poslední chvíli (nebo na další pandemii). Věcí, které se v dnešní době pandemické mohou hodit a jsou současně výhodnou koupí.
Nejsem fanoušek sluchátek v uších, nerad ztrácím kontrolu, přijít o sluch například na ulici vidím jako nechtěnou věc. Jako fanouška nových technologií mě naopak lákalo vyzkoušet sluchátka HIVE pods, přinášející budoucnost do současnosti. Čítají dva špunty s vlastní baterií a příjmem, dokonce nepotřebují kabel ani pro komunikaci mezi sebou.

Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.

Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek