Čtvrtek , 21. 08. 2025

Johana

Diskuze k článku

10 Responses

  1. Re: Průzkum: televize v roce 2010
    Tak mě by stačilo HDTV v pozemním vysílání všech programů, připojení na net s možností prohlížení archivů všech stanic.
    Dál multimediální funkce, ze zadu TV bych připojil 2xHDD s filmy v mkv.
    3D technologii doma nechci, není to přirozený. Když zatoužím po 3D, tak zajdu do kina.
    A hlavně bych si přál aby NOVA vyhodila z pozemního vysílání zbytečný program NOVA Cinema a nahradila ho NOVA Sportem.

  2. Životnost
    Já bych si přál, aby životnost TV a ostatních zařízení spotřební elektroniky nebyla UMĚLE omezována RoHS direktivou EU a systémem plánované životnosti, kterou používají prakticky všichni výrobci.

    Prohlášení manažera společnosti Panasonic Lukáše Holuba:
    Zaplať pánbůh už nežijeme v době, kdy televizor v domácnosti vydržel deset let. Zvykli jsme si na pravidelné nakupování nových mobilních telefonů nebo počítačů, zvykneme si i na častější kupování televizorů.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADnov%C3%BD_mor
    http://www.rohs.cz/
    http://pandatron.cz/?1101&metodika_navrhu_plosnych_spoju_viii_%96_soucastky_pro_povrchovou_montaz
    http://www.digizone.cz/clanky/nuzky-mezi-zajmy-vyrobcu-a-divaky-se-rozeviraji/
    http://domazlicky.denik.cz/zpravy_region/draha-televize-skonci-ve-smeti-zklamani-ceka-3a55.html

    1. Re: Životnost
      To si Panasonic nedělá ale pěknou reklamu….

      Mě se teda nechce vyhazovat každý 3-5 let za novou značkovou TV cca 25-30tisíc.
      Jestli to bude opravdu takhle špatné s kvalitou, tak to radši přejdu na neznačkové TV za cca 10.000,-

      1. Re: Životnost
        Neznačkovou TV si moc nepomůžeš – veškerá elektronika prodávaná oficiálně na území EU musí být pájená cínem bez příměsi olova. Muselo by jít o šedý dovoz, nákup zboží určeného pro jiný trh např. přes eBay přímo z Asie a podobně.

        Značkoví výrobci používají systém plánované životnosti a pečlivou segmentaci modelů podle ceny, takže dražší alias „vyšší“ model má většinou o něco delší plánovanou životnost a zpravidla lepší vlastnosti. Přesněji levnější „nižší“ model má záměrně zkrácenou životnost a zhoršené vlastnosti než model dražší „vyšší“. Životnost bývá plánována obvykla na 2 až 5 let. Výjimky samozřejmě potvrzují pravidlo, ale bývá to způsobeno většinou chybou v systém plánované životnosti a ne dobrou či špatnou vůlí výrobce.

        „NoName“ výrobci zpravidla systém plánované životnosti nepoužívají, protože by to pro ně byly další náklady, a „nějak to od oka zbastlí“. Užitné vlastnosti se taky odvíjejí od použitých materiálů a technologie, která jim zrovna přišla pod ruku. Nejvíc to samozřejmě závisí od požadavků obchodníka, který si „NoName“ výrobek objednal a jakým způsobem ho hodlá prodávat (nést záruku a podobně). Životnost tedy může být od zlomků sekund po dlouhé roky.

  3. Re: Průzkum: televize v roce 2010
    Mně by stačilo, kdyby současné tv za desítky tisíc uměly alespoň takové elementární záležitosti jako:
    – zobrazit kvalitně SD signál,
    – zobrazit dokonale černou barvu,
    – zobrazit ostře pohyb,
    tj. všechno vlastnosti, které uměla i ta nejlevnější CRT před 20-ti lety.
    Nemluvě o takových „drobnostech“ jako vypalování a phosphor trails u plazem, clouding u LCD atd.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Niceboy roste. Firma, která se v nedávné době přihlásila ke sponzoringu české fotbalové reprezentace, nemůže mít malé cíle. Již drahnou dobu Niceboy nevyhledávám jen skrze reproduktory a sluchátka, svůj nabízený sortiment značně rozšiřuje. Jako téměř nesportovec, jsem se podíval na základní fitness náramek X-fit ACTIVE. Ale až tak základní mi nepřipadá.

Nepřehlédněte

V květnu 2025 dojde k ukončení jedné z nejikoničtějších komunikačních platforem – Skypu. Společnost Microsoft oznámila, že služba bude oficiálně ukončena 5. května 2025. Tento krok je součástí strategie zaměřené na konsolidaci komunikačních nástrojů a přesunu uživatelů na platformu Microsoft Teams.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek