Zklamání Chci se podělit o mé špatné zkušenosti s nákupem v HIFIshopu:
Co jsem shlédl chvalozpěvy na tento výrobek jsem nemeškal a zajistil si ho u výše jmenovaného obchodu a nechal si ho z Brna doručit. Po dodání jsem se s výrobkem počal nedočkavě seznamovat, natěšen z kladných recenzí a vychvalovaných reklam.
Jaké bylo ale mé zklamání, když po vložení prvního (originál) DVD, začala mechanika načítat a načítat… a s chvilkovými zadrnčeními (kdy asi optika, která neuměla zaostřit, narážela do média) se po více než 1minutě objevilo menu filmu.
(toto se na mém stolním DVD objevilo do 10s).
Po spuštění jsem začal se zkouškou tlačítek na přístroji a na dálkovém ovladači.
Tam jsem si všiml rozdílu ve funkcích, které jsou napsány u tlačítek s tím co opravdu dělá!
tlačítka na přístroji:
LANGUAGE – zapíná a vypíná zvuk (MUTE)
USB/CARD/DVD – přepíná PAL/NTSC
tlačítka na ovladači:
TFT MODE – zapíná a vypíná zvuk (MUTE)
SUBTITLE – přepínač AV IN/OUT apod.
(v přiloženém manuálu je jiný ovladač, než je fyzicky s dodávkou)
Sice jsem si nakonec na internetu našel diskuzi, kde se tato chyba řeší novým firmware, ale kde jsou ty reklamní sliby firmy Acomp a jejich prodejců o instalaci nejnovějšího firmware těsně před expedicí?!? (viz. http://www.biostek.cz) Jinak asi po 5min. hraní filmu jsem
zmáčkl tlačítko na přeskočení úseku (stopy) na další a v této chvíli se přístroj sekl a načítal a načítal a načítal…
Po vyjmutí média jsem do přístroje vložil pro změnu original hudební
CD. Situace se opakovala. Vypálené CD ,DVD, DVD-RW nenačte vůbec a objeví se hláška o nepřítomnosti média v mechanice!
Při zapojení USB nebo SD karty s fotkama JPG, kde po najetí do náhledového menu a výběru dané fotografie (4MB), se tato zobrazila až
> > po 17s, nebo v některých případech vůbec! To už jsem byl víc než zklamaný spíš naštvaný a říkal si, že toto přece není normální, když se v recenzi mluví jak umí „přechroustat“ vše a že má v sobě (cituji): osvědčený mediální řídící čip Mediatek 1389, jehož výhodou je rychlost, výkon a výborná mediální podpora limitovaná vždy
jen schopností a vůlí výrobce ten který formát přidat do firmware.
Tudíž mě přicházela na jazyk věta, že ten firmware je zralý asi na velkou revizi!
Usoudil jsem, že výrobek není v pořádku a obrátil se v další pracovní den na prodejce HIFIshop, kde jsem jim přesně popsal problémy a žádal v rámci spokojenosti zákazníka o výměnu tohoto přístroje za jiný, bezvadný kus, ale ne s čekací lhůtou 30
dnů na reklamaci, jak mi sdělila jejich slečna (paní) na zákaznické lince 841 111 144.
Doufal jsem, že tuto mou žádost (prosbu) vyřeší k mé spokojenosti a hlavně s vědomím, že ikdyž jsem dostal přístroj vadný, dokážou svou operativou zastínit tuto nepříjemnost, ke konečné spokojenosti zákazníka…
OMYL!!! 🙁
Obratem mi sdělili, že bohužel mému požadavku není možné vyhovět a že se přehrávač nachází na posouzení v autorizovaném servisu, kdy bude prokazáno, že porucha nebyla způsobena užíváním či jiným zásahem zákazníka a pak napíšou dobropis.
Uvažte! To je vstřícnost. Jaképak posouzení, zda porucha není způsobená užíváním, nebo dokonce zásahem zákazníka?!?!?!
Vždyť jsem ho ani „užívat“ nestačil! Jak byl rychle rozbalen, tak byl po 30minutách zase zabalen, s rozhořčením, že nefunguje!!!
Celý postup ověření funkcí a zjištění závad jsem detailně v dobré vůli popsal s doměním, že mou snahou o vstřícné řešení problému, to celý proces urychlí a dočkám se okamžité výměny zboží (což je dnes ve světě běžný trend a bez problému se tak u nás děje např. v TESCU).
…nyní, ikdyž jsem chtěl „pouze“ bezvadný přístroj, stále čekám (již přes 30dnů) na jejich dobropis a vyjádření, nemaje ani zboží a ani peněz. Teď již mě přešla chuť, toto zboží ještě zakoupit chci a navíc prostřednictvím firmy HIFIshop. Jen mě to potvrdilo, že internetový obchod může být levnější, ale daň je vybírána osobním přístupem k zákazníkovi o vstřícnosti nemluvě, protože zákazník je přece na druhé straně republiky, takže proč by se měl prodejce nějak „zapotit“ s rychlostí vyřízení…
Mám opravdu sto chutí toto poslat do pořadu „Občanské judo“,nebo „Černé ovce“.
Tak zatím a přeji vám dobrou ruku při výběru zboží!
Jen poznámka na okraj – Jen poznámka na okraj – pokud jste zjistil, že bude reklamace trvat 30 dnů, mohl jste pohrozit nebo požadovat vrácení peněz ihned a zboží koupit jinde. Samozřejmě předpokládám, že jste přehrávač objednal přes Internet.
Re: Kolega, který mi vezl přístroj zpátky do Brna k reklamaci, tuto možnost firmě HIFIshop navrhoval. Nechtěli prý na ni přistoupit! 🙁 Právě proto jsem se rozhodl tady napsat mé problémy s tímto „velmi vstřícným“ obchodem, aby si i ostatní na ně dali pozor…
Skutečně to muselo být Skutečně to muselo být kusem, jelikož já jsem stejný přístroj kupovala cca před 2 měsíci a kromě výše uvedného problému s dálkovým ovládáním (správnou funkci zhruba 1/3 tlačítek nelze odhadnout ani intuitivně, prostě systém pokus-omyl s následnými vlastními piktogramy) šlape jak hodinky – zvuk i obraz super, načítání okamžitě, včetně vypálených DVD, CD s fotkami, přehrávání z MP3 přehrávače. Co se týče internetového obchodu, souhlasím – jednak celá zásilka došla bez síťového adaptéru, a když jsem tam volala, bylo mi oznámeno, že k rozbalení a vyjmutí adaptéru muselo dojít ve výrobě, že oni to nerozbalují…tak za co potom platím balné, když zásilkovému baliči nevadí rozbalená krabice bez zásadní součásti dodávky? ke cti budiž fakt, že adaptér byl během 2 dnů doručen samostatně; jednak brašna na přehrávač, která je sice označena jako volitelné doplňkové příslušenství, ale konkrétně zaslaný kus je na sedadlo auta zcela nepoužitelný, protože tam jednoduše nejde uchytit a celý přehrávač z ní vypadává – vyobrazeným brašnám neodpovídá ani okrajově; přišlo mi to, že jim to šije nějaký borc na kšeft a originální brašny se prodávají extra za přiměřenou cenu.
Před prvním použitím Před prvním použitím přístroje je nutné vujmout z mechaniky zajišťovací folii, která není skoro vidět. Bez tohoto ukonu přístroj opravdu nenačte.
dopadl jsem u nich podobně. Koupil jsem zařízení které nesplňovalo garantované parametry a tak jsem dle zákona bez uvedení důvodu do 14dnů zařízení vrátil. Reakce HifiShopu mě překvapila, protože mi posílali zmatené maily o tom že zboží dostali a pak o tom, že ho poslali na posouzení do odborného servisu. Nikde zákon nehovoří o tom, že vracené zařízení musí být v pořádku jako nehovoří o tom, že mi prodejce musí zaslat funkční zařízení. Naopak do 6měsíců od prodeje musí prodejce zařízení vyměnit za nové (né opravovat). Vracel jsem už mnoho věcí koupených přes internet, ale prodejce vždy jen zkontroloval vnější vzhled a peníze vrátil.
Re: Recenze DVD Biostek PDX-950U: šikovný spolupasažér Já naopak musím souhlasit to co se píše že v této levnější kategorii je dvd Biostek dobrý.Nemám žádnej problem a to jak z načítáním dvd, original i pálené bere na sto procent a někdy k mému udivu dokáže načíst dost poškrábané dvd.Fakt je ten že asi mínus bych dal zabudovaném repru ,které má nedostatečný výkon ale to maj i nekteré notebuky.Závěrem mužu říct že jsem spokojen a hodnotil bych to na 2.
Znáte cloudové úložiště? To je to magické místo, kde mizí vaše data, aby se znovu objevila kdekoli na světě, kdykoli si vzpomenete. Ale jak bezpečné toto místo je? A může váš cloudový účet někdo vykrást, nebo jsou vaše data chráněná lépe než Fort Knox? A co vlastně znamená end-to-end a zero-knowledge šifrování nebo dvoufaktorová autentizace? Připravte se na informativní jízdu světem cloudové bezpečnosti, kde zjistíte, zda jsou vaše online data skutečně v bezpečí.
Říká se, že „internet nikdy nezapomene“, ale to je jen zbožné přání. Ukládání dat na servery vyžaduje peníze, čas a úsilí. Nakonec něco, na čem vám záleží, bude z webu navždy vymazáno. Dobrá zpráva je, že s tím můžete něco udělat už teď.
12 komentářů
Zklamání
Chci se podělit o mé špatné zkušenosti s nákupem v HIFIshopu:
Co jsem shlédl chvalozpěvy na tento výrobek jsem nemeškal a zajistil si ho u výše jmenovaného obchodu a nechal si ho z Brna doručit. Po dodání jsem se s výrobkem počal nedočkavě seznamovat, natěšen z kladných recenzí a vychvalovaných reklam.
Jaké bylo ale mé zklamání, když po vložení prvního (originál) DVD, začala mechanika načítat a načítat… a s chvilkovými zadrnčeními (kdy asi optika, která neuměla zaostřit, narážela do média) se po více než 1minutě objevilo menu filmu.
(toto se na mém stolním DVD objevilo do 10s).
Po spuštění jsem začal se zkouškou tlačítek na přístroji a na dálkovém ovladači.
Tam jsem si všiml rozdílu ve funkcích, které jsou napsány u tlačítek s tím co opravdu dělá!
tlačítka na přístroji:
LANGUAGE – zapíná a vypíná zvuk (MUTE)
USB/CARD/DVD – přepíná PAL/NTSC
tlačítka na ovladači:
TFT MODE – zapíná a vypíná zvuk (MUTE)
SUBTITLE – přepínač AV IN/OUT apod.
(v přiloženém manuálu je jiný ovladač, než je fyzicky s dodávkou)
Sice jsem si nakonec na internetu našel diskuzi, kde se tato chyba řeší novým firmware, ale kde jsou ty reklamní sliby firmy Acomp a jejich prodejců o instalaci nejnovějšího firmware těsně před expedicí?!? (viz. http://www.biostek.cz) Jinak asi po 5min. hraní filmu jsem
zmáčkl tlačítko na přeskočení úseku (stopy) na další a v této chvíli se přístroj sekl a načítal a načítal a načítal…
Po vyjmutí média jsem do přístroje vložil pro změnu original hudební
CD. Situace se opakovala. Vypálené CD ,DVD, DVD-RW nenačte vůbec a objeví se hláška o nepřítomnosti média v mechanice!
Při zapojení USB nebo SD karty s fotkama JPG, kde po najetí do náhledového menu a výběru dané fotografie (4MB), se tato zobrazila až
> > po 17s, nebo v některých případech vůbec! To už jsem byl víc než zklamaný spíš naštvaný a říkal si, že toto přece není normální, když se v recenzi mluví jak umí „přechroustat“ vše a že má v sobě (cituji): osvědčený mediální řídící čip Mediatek 1389, jehož výhodou je rychlost, výkon a výborná mediální podpora limitovaná vždy
jen schopností a vůlí výrobce ten který formát přidat do firmware.
Tudíž mě přicházela na jazyk věta, že ten firmware je zralý asi na velkou revizi!
Usoudil jsem, že výrobek není v pořádku a obrátil se v další pracovní den na prodejce HIFIshop, kde jsem jim přesně popsal problémy a žádal v rámci spokojenosti zákazníka o výměnu tohoto přístroje za jiný, bezvadný kus, ale ne s čekací lhůtou 30
dnů na reklamaci, jak mi sdělila jejich slečna (paní) na zákaznické lince 841 111 144.
Doufal jsem, že tuto mou žádost (prosbu) vyřeší k mé spokojenosti a hlavně s vědomím, že ikdyž jsem dostal přístroj vadný, dokážou svou operativou zastínit tuto nepříjemnost, ke konečné spokojenosti zákazníka…
OMYL!!! 🙁
Obratem mi sdělili, že bohužel mému požadavku není možné vyhovět a že se přehrávač nachází na posouzení v autorizovaném servisu, kdy bude prokazáno, že porucha nebyla způsobena užíváním či jiným zásahem zákazníka a pak napíšou dobropis.
Uvažte! To je vstřícnost. Jaképak posouzení, zda porucha není způsobená užíváním, nebo dokonce zásahem zákazníka?!?!?!
Vždyť jsem ho ani „užívat“ nestačil! Jak byl rychle rozbalen, tak byl po 30minutách zase zabalen, s rozhořčením, že nefunguje!!!
Celý postup ověření funkcí a zjištění závad jsem detailně v dobré vůli popsal s doměním, že mou snahou o vstřícné řešení problému, to celý proces urychlí a dočkám se okamžité výměny zboží (což je dnes ve světě běžný trend a bez problému se tak u nás děje např. v TESCU).
…nyní, ikdyž jsem chtěl „pouze“ bezvadný přístroj, stále čekám (již přes 30dnů) na jejich dobropis a vyjádření, nemaje ani zboží a ani peněz. Teď již mě přešla chuť, toto zboží ještě zakoupit chci a navíc prostřednictvím firmy HIFIshop. Jen mě to potvrdilo, že internetový obchod může být levnější, ale daň je vybírána osobním přístupem k zákazníkovi o vstřícnosti nemluvě, protože zákazník je přece na druhé straně republiky, takže proč by se měl prodejce nějak „zapotit“ s rychlostí vyřízení…
Mám opravdu sto chutí toto poslat do pořadu „Občanské judo“,nebo „Černé ovce“.
Tak zatím a přeji vám dobrou ruku při výběru zboží!
Jen poznámka na okraj –
Jen poznámka na okraj – pokud jste zjistil, že bude reklamace trvat 30 dnů, mohl jste pohrozit nebo požadovat vrácení peněz ihned a zboží koupit jinde. Samozřejmě předpokládám, že jste přehrávač objednal přes Internet.
Re:
Kolega, který mi vezl přístroj zpátky do Brna k reklamaci, tuto možnost firmě HIFIshop navrhoval. Nechtěli prý na ni přistoupit! 🙁 Právě proto jsem se rozhodl tady napsat mé problémy s tímto „velmi vstřícným“ obchodem, aby si i ostatní na ně dali pozor…
Skutečně to muselo být
Skutečně to muselo být kusem, jelikož já jsem stejný přístroj kupovala cca před 2 měsíci a kromě výše uvedného problému s dálkovým ovládáním (správnou funkci zhruba 1/3 tlačítek nelze odhadnout ani intuitivně, prostě systém pokus-omyl s následnými vlastními piktogramy) šlape jak hodinky – zvuk i obraz super, načítání okamžitě, včetně vypálených DVD, CD s fotkami, přehrávání z MP3 přehrávače. Co se týče internetového obchodu, souhlasím – jednak celá zásilka došla bez síťového adaptéru, a když jsem tam volala, bylo mi oznámeno, že k rozbalení a vyjmutí adaptéru muselo dojít ve výrobě, že oni to nerozbalují…tak za co potom platím balné, když zásilkovému baliči nevadí rozbalená krabice bez zásadní součásti dodávky? ke cti budiž fakt, že adaptér byl během 2 dnů doručen samostatně; jednak brašna na přehrávač, která je sice označena jako volitelné doplňkové příslušenství, ale konkrétně zaslaný kus je na sedadlo auta zcela nepoužitelný, protože tam jednoduše nejde uchytit a celý přehrávač z ní vypadává – vyobrazeným brašnám neodpovídá ani okrajově; přišlo mi to, že jim to šije nějaký borc na kšeft a originální brašny se prodávají extra za přiměřenou cenu.
Před prvním použitím
Před prvním použitím přístroje je nutné vujmout z mechaniky zajišťovací folii, která není skoro vidět. Bez tohoto ukonu přístroj opravdu nenačte.
Zkušenost s HifiShop
Dobrý den,
dopadl jsem u nich podobně. Koupil jsem zařízení které nesplňovalo garantované parametry a tak jsem dle zákona bez uvedení důvodu do 14dnů zařízení vrátil. Reakce HifiShopu mě překvapila, protože mi posílali zmatené maily o tom že zboží dostali a pak o tom, že ho poslali na posouzení do odborného servisu. Nikde zákon nehovoří o tom, že vracené zařízení musí být v pořádku jako nehovoří o tom, že mi prodejce musí zaslat funkční zařízení. Naopak do 6měsíců od prodeje musí prodejce zařízení vyměnit za nové (né opravovat). Vracel jsem už mnoho věcí koupených přes internet, ale prodejce vždy jen zkontroloval vnější vzhled a peníze vrátil.
Opět se ukázalo, že jakýkoliv zákon jde překroutit. Jinak na firmu HifiShop lze nalézt hodně stížností a některé zkušenosti jsou i na http://www.spotrebitele.info/domacnost_bydleni/zkusenosti/zkusenosti.php?id_firma=572&partner=0
Re: Zklamání
Chci se zeptat jaké baterie do toho ovladače dáváte.Děkuji za odpověď
Re: Recenze DVD Biostek PDX-950U: šikovný spolupasažér
Já naopak musím souhlasit to co se píše že v této levnější kategorii je dvd Biostek dobrý.Nemám žádnej problem a to jak z načítáním dvd, original i pálené bere na sto procent a někdy k mému udivu dokáže načíst dost poškrábané dvd.Fakt je ten že asi mínus bych dal zabudovaném repru ,které má nedostatečný výkon ale to maj i nekteré notebuky.Závěrem mužu říct že jsem spokojen a hodnotil bych to na 2.