Čtvrtek , 28. 11. 2024

Xenie

Toshiba má první 12,5palcový „hybrid“ s 4K rozlišením

02. 09. 2015

02. 09. 2015

Společnost Toshiba oznámila v USA nový produkt z rodiny v současnosti populárních konvertibilnich laptopů pod názvem Satellite Radius 12, který však vyčnívá vysokým rozlišením displeje 4K.

TIP: 4K notebooky přicházejí

Připomeňme, že 4K znamená 3 840 × 2 160 obrazových bodů, což může být pro leckoho na tak malý displej až moc. Obrazovka však slibuje i kvalitní podání barev – zvládne 100 % barev dle parametrů Adobe RGB, přičemž ji kryje velmi odolné sklo Gorilla Glass.

TIP: DisplayLink a 5K obraz putující skrz USB

Procesorem nebude žádný Atom ani Pentium, ale rovnou výkonnější Intel Core 6. generace (pravděpodobně nějaký úsporný Core i7 z rodiny „Skylake“) a rozhodně bychom se nebáli o nedostatek operační paměti ani úložného prostoru díky 512GB SSD disku. Nepřijdete ani o konektor USB typu C. O zvuk se postarají reproduktory značky Harman Cardon. Hmotnost má při tom činit pouze 1,32 kg. V USA se notebooku dočkají již v posledním čtvrtletí 2015.

Zdroje: TechPowerUp, CNET

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Z telefonu myPhone Hammer Iron 3 jsme příliš nadšení nebyli pro jeho hardwarovou nedostatečnost a absenci 4G. Výrobce však vyrukoval s modelem LTE, který vypadá stejně, uvnitř jde však o úplně jiný stroj. Přirovnali bychom jej ke Golfu GTI, ten je stále “lidovým” Golfem. Proti základnímu modelu s výkonem kolem 100 koní jde však o zcela jiný stroj, krotící stádo 230 plnokrevníků.
Jistě znáte scény z filmů, kde, pro zvýšení napětí, při kopírování dat do nebo z počítače toho úplně nejvíc nejzlejšího padoucha prožívá hlavní hrdina perné chvíle, protože to jde prostě strašně pomalu. Kdyby měl po ruce testovaný SSD disk AData SE760, asi by si ušetřil mnoho nervů a potu...
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek