Sobota , 23. 11. 2024

Klement

ADATA slaví 20. výročí

04. 05. 2021

04. 05. 2021

Společnost ADATA Technology, výrobce vysoce výkonných modulů DRAM, produktů NAND Flash, mobilního příslušenství, herních produktů, elektrických pohonných jednotek a průmyslových řešení, vyhlásila online akci “ADATA 20. výročí – inovujte s námi”. Akce, kterou společnost ADATA pořádá u příležitosti svých dvacátých narozenin, potrvá do 30. července 2021 a hraje se v ní o ceny v hodnotě 50 000 USD.

„Po dvaceti letech je dnes ADATA díky podpoře našich zaměstnanců, partnerů a zákazníků jedním z předních světových dodavatelů pamětí DRAM a pevných disků a my doufáme, že touto zábavnou online akcí jim vyjádříme své uznání,“ řekl Simon Chen, spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti ADATA Technology. „Těšíme se na to, co přinesou další dvě desetiletí, kdy budeme pokračovat v inovacích a přinášet lidem na celém světě nejnovější technologie.“

Společnost ADATA srdečně zve zájemce k návštěvě webových stránek akce, kde se podrobně seznámí s inovacemi a průlomovými objevy společnosti ADATA za poslední dvě desetiletí. Návštěvníci pak mohou vyplnit kvíz, zúčastnit se zábavné hry a získat tak šanci vyhrát jednu z mnoha cen, včetně klávesnice XPG Gold, iPhonu 12, fénů a čističek vzduchu Dyson a řady dalších produktů ADATA a XPG. Výherci budou losováni každý měsíc.

Online akce “ADATA 20. výročí – inovujte s námi” je jednou z mnoha aktivit, které ADATA v roce 2021 pořádá na oslavu svých narozenin. Zůstaňte naladěni na další akce k 20. výročí společnosti ADATA.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek