Neděle , 23. 02. 2025

Svatopluk

Chytrý náramek X-Fitpolo od značky Niceboy

08. 08. 2018

08. 08. 2018

Značka Niceboy, známá hlavně jako výrobce akčních kamer a v poslední době také audio techniky, přichází s další novinkou na trh. Tentokrát se jedná o X-Fitpolo, fitness náramek, díky kterému získáte data k podpoře zdravého životního stylu. Dále například upozorňuje i na aktivity mobilního telefonu jako je příchozí hovor, SMS, či zprávy z nejrůznějších mobilních aplikací. Na jedno nabytí pak vydrží až 8 dní.

Náramek v sobě skrývá krokoměr, přímé měření srdečního tepu ze zápěstí a počítání spálených kalorií. Funkce „monitoring spánku“ sleduje čas strávený v hlubokém a lehkém spánku a vyhodnocuje tím kvalitu této činnosti. K citlivému probuzení slouží budík v podobě vibrací. Náramek X-Fitpolo lze též jednoduše propojit s mobilním telefonem. Upozorní vás na příchozí hovory, SMS nebo na zprávy z aplikací jako WhatsApp, Facebook, Skype a dalších.

Náramek nízké hmotnosti s elegantním designem je vybaven vodotěsným krytím o certifikaci IP67. Veškeré údaje jsou k přečtení na OLED displeji o velikosti 0,66“. V základní výbavě také naleznete nabíjecí USB kabel a návod k obsluze. K dostání je ve třech barevných provedeních.

K fitness náramku lze využít i mobilní aplikaci v českém jazyce určenou pro iOS a Android, která poskytuje a uchovává přehledná statistická data o jednotlivých aktivitách.

 

 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na jaře jsem si vyzkoušel první sluchátka od firmy Lamax, jednalo se konkrétně o model Elite E-1. A byl jsem velmi mile překvapen. Na podzim jsem dostal k dispozici sluchátka Blaze B-1, která se v portfoliu firmy Lamax nachází ve spektru levnějších modelů (cena 1 190 Kč). Otázka tedy je, zda milé překvapení z Elite E-1 přetrvalo.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Kdo hledá úložný prostor s větším objemem, než mají běžné flash disky, netouží jej mít připnutý na klíčích a přesto kompaktní, aby se vešel pohodlně do kapsy (nemluvě o kapacitě versus cena), pro toho může být tento „portable“ externí disk to pravé. Může mít i ještě s větší kapacitou, ale to už musí počítat s vyšší cenou a silnější krabičkou, než u tohoto 1 TB obsahem velkého 2,5palcového disku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek