Neděle , 22. 12. 2024

Šimon

Zprávy z Taiwanu – čekejme nástup Chromebooků

05. 02. 2015

05. 02. 2015

Loni se podařilo prodat okolo 5,5 až 6,5 milionů Chromebooků. Většinu zakázek při tom obstaral vzdělávací sektor Severní Ameriky (předpokládáme, že hlavně USA). Letos se jich dle odhadů asijských výrobců prý podaří prodat mnohem více – okolo 12 až 14 milionů kusů.

Společnosti Acer, Samsung Electronics, Hewlett-Packard, Dell, Lenovo, Toshiba a Asustek Computer nabízejí nějaký ten Chromebook. Vedoucími hráči na tomto poli jsou Acer a Samsung.

TIP: První Chromebook s procesorem Intel Core, Microsoft haní Chromebooky – „Win“ jsou lepší

Ve druhé polovině roku pak můžeme očekávat nové levné 14nm Celerony a Pentia, založené na nové architektuře „Braswell“, v nové generaci Chromebooků.

Zdroj: DigiTimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Polská značka nás nedávno vcelku překvapila sluchátky Argon 600, a proto jsme se již bez větších předsudků pustili i do testování herní myši Krypton 550. Produktoví specialisté si evidentně libují v chemických názvech vzácných plynů, nemyslíte? Jak tedy zvládají navrhnout herní myš?
Lamax před Vánoci chrlil jednu novinku za druhou, podobně jako konkurence. Nabídka se potěšitelně rozrostla o další a další zařízení, zejména v oblasti těch "chytrých". Lamax startoval na trhu s akčními kamerami, přidal reproduktory a sluchátka. Ty mám od nich dosud nejraději. Posledním kouskem, který jsem mohl vyzkoušet, je model Street2, jenž se s pořizovací cenou 890 Kč řadí mezi dostupnější bezdrátové reproduktory. Na cenové akce si zatím musíme počkat.
Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.

Nepřehlédněte

V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek