Čtvrtek , 02. 05. 2024

Svátek práce

Češi mají zájem o pasivní 3D s polarizačními brýlemi

23. 11. 2011

23. 11. 2011

Tisíce lidí touží po nových televizorech, které jsou vybavené chytrými funkcemi, připojením k internetu a samozřejmě 3D obrazem, který nabízí komplexní zážitek ze sledování filmů. Ukázal to průzkum na vzorku 9 264 návštěvníků, kteří navštívili LG kamion, jež navštívil přes 80 českých a slovenských měst.

„Češi jsou nakloněni novým technologiím a technika je hodně zajímá. V našem LG kamionu byla dostupná ta nejlepší technika určena pro domácnosti, proto byl o kamion velký zájem a navštívily jej tisíce zvědavců. Každý si tak mohl na vlastní oči vyzkoušet, jak vypadá naše řešení 3D obrazu. A 83 % návštěvníků začalo uvažovat o tom, že si 3D televizor pořídí,“ komentoval výsledky průzkumu Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

 

Všichni spotřebitelé, kteří navštívili LG kamion mohli vyplnit dotazník s několika otázkami. Výsledky průzkumu jsou dostatečně reprezentativní, neboť dotazník vyplnilo 9 264 návštěvníků. První otázka zněla, zda uvažují o koupi 3D televizoru. Po vyzkoušení technologie od LG jen 17 % návštěvníků odpovědělo záporně. Často se přitom jednalo o diváky s oční vadou, kteří 3D obraz vidět nemohli. Druhý dotaz zněl na stáří současného televizoru. A je vidět, že Češi střídají televizory častěji, než by se zdálo. Plných 19 % respondentů mělo televizor mladší než 1 rok. Nejvíce zastoupená byla ale skupina návštěvníků, kteří mají televizor starší než 5 let. Těch bylo přes 25 %. Přitom televizory starší více než pěti let obvykle nemají ani digitální DVB-T tuner. To je skupina lidí, kteří budou brzy nakupovat televizor nový.

 

Poslední dotaz zněl, co spotřebitele ovlivňuje při koupi televizoru. Kdo by čekal, že cena, ten se mýlí. 51 % odpovídajících uvedlo, že je to nabídka funkcí. Právě tito uživatelé byli nadšeni z televizorů LG CINEMA 3D, které jsou vybavené funkcemi Smart TV. Takový televizor umí přehrávat videa z YouTube, z domácí sítě i z chytrého telefonu. Je vybaven internetovým prohlížečem, umožní i instalaci vlastních aplikací. 10 % odpovídajících uvedlo, že při koupi je nejvíce ovlivní design. Tito uživatelé pak byli unešeni z nádherných štíhlých a bezokrajových televizorů LG, které jsou designovým doplňkem každé domácnosti.

 

„To, že jsou nové 3D televizory od LG u spotřebitelů oblíbené, potvrzují i nezávislé testy časopisu CHIP, který zkoumal 3D televizory tří značek. Výsledky testu ukázaly, že nejlépe hodnoceným televizorem byl model LG s polarizačním filtrem. Ve čtyřech z pěti disciplín se umístil na prvním místě před závěrkovými modely Samsung a Panasonic, přičemž ve třech kategoriích je z uživatelského pohledu výrazně překonal,“ dodal Martin Malý.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Poměrně dlouhou dobu jsem neměl možnost vzít do rukou telefon z jiné země původu, než asijské. Až nyní jsem dostal možnost podívat se na smartphone od polského výrobce myPhone. Ten zatím zcela neprorazil (alespoň na tuzemském trhu), nicméně vyrazil do boje s nejlevnějším smartphonem na trhu – myPhone 6 FUN Lite. Telefon se dá pořídit za doporučených 1 490 Kč, nebo levněji. Otázka zní, co za oněch 15 stovek dostaneme?
Je pozdě, ale pokud byste chtěli ještě pořídit pár užitečných věcí na poslední chvíli (nebo na další pandemii). Věcí, které se v dnešní době pandemické mohou hodit a jsou současně výhodnou koupí.
K myšlence otestovat TrekStor SurfTab twin 11.6 nás přivedly dvě skutečnosti, v poslední době jej lze na internetu zakoupit za velmi atraktivní cenu a uživatelské recenze tohoto notebooku německé značky vyznívají velmi rozporuplně. Proč ale, když za dané peníze nabízí vcelku atraktivní konfiguraci jako displej s vysokým rozlišením, osvědčený procesor Intel Atom x5 či dostatek USB portů? Kde je zakopán pes?
Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Kdo hledá úložný prostor s větším objemem, než mají běžné flash disky, netouží jej mít připnutý na klíčích a přesto kompaktní, aby se vešel pohodlně do kapsy (nemluvě o kapacitě versus cena), pro toho může být tento „portable“ externí disk to pravé. Může mít i ještě s větší kapacitou, ale to už musí počítat s vyšší cenou a silnější krabičkou, než u tohoto 1 TB obsahem velkého 2,5palcového disku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek