Pátek , 04. 07. 2025

Prokop

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

Bose představilo dvě nové audio novinky – bezdrátová sluchátka QuietComfort Earbuds s aktivním potlačením hluku a kompaktní soundbar Smart Soundbar s podporou Dolby Atmos. Obě zařízení lákají na špičkový zvuk a moderní funkce za dostupnou cenu, což z nich dělá atraktivní volbu pro náročné uživatele, kteří hledají kvalitní poslech jak pro hudbu, tak pro filmy.
Bezdrátová komunikace je výsadou našeho propojeného světa, od útulných koutů sousedských knihoven, kde studenti připojují své notebooky k síti Wi-Fi, až po vzdálené základny v Antarktidě, kde vědci monitorují počasí. Zatímco žasneme nad rychlostí našich současných sítí, výzkumní pracovníci po celém světě se již dívají za hranice 5G, aby utvářeli budoucnost komunikace v sítích 6G. Dokážete si představit svět, kde okamžitá komunikace pohání zážitky z virtuální reality nebo umožňuje chirurgům ovládat roboty na míle daleko?
Aktualizováno o fotky dodaného štítu! Nedostatek ochranných pomůcek se stal v boji s nákazou Covidem-19 celosvětovým  problémem. Jejich absence přímo ohrožuje ty, kteří za nás bojují v první linii. Zdravotníci, policisté, hasiči a mnoho dalších, kteří přicházejí do styku s nákazou každý den, nemají dostatek vybavení, které by je dokázalo ochránit. To jsme se rozhodli změnit.
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...

Nepřehlédněte

Niceboy nás zahrnul novinkami na léto, které jistě byly možnými kandidáty na dárky za vysvědčení. Do této doby byla řada RAZE hlavně odolnými reproduktory bez dalšího pozlátka (levný RAZE mini nepočítejme) v podobě rádia apod. Právě ego to mění a přináší věci, které z něj činí plnohodnotný přehrávač hudby.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek