Pátek , 20. 09. 2024

Oleg

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

I v dnešní době je hodně lidí, kteří telefonování za volantem řeší po staru – buď nevolají, nebo zvednou telefon k uchu, bezpečnost nebezpečnost, pokuta ne pokuta. Já jsem nějakou dobu toto řešil telefonem v držáku a hlasitým odposlechem. Levné, ale nepohodlné. Do doby, než na mě vykoukl testovaný produkt od BML doslova za pár korun…

Pokud však nepřichází, přestaň čekat dál... Nabízí se parafráze populární písničky, která by mohla pokračovat v duchu, že stačí střídavý, střídavý elektrický proud a do něj připojit TP-Link TL-WA855RE. Samozřejmě to chce také tu Wi-Fi, ale kdo by se zabýval takovými drobnostmi?

Není lepší věci pro zrychlení počítače nebo notebooku, než přechod z klasického plotnového disku na SSD. Ať už v podobě SATA SSD, nebo lépe NVME M.2. Nástrojů na migraci dat ze starého disku na nový zdarma je ale docela málo.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek