Středa , 20. 08. 2025

Bernard

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Dlouho jsem u svých notebooků hluk a aktivní chlazení neřešil. Prostě ho prostě neměly, díky Atomu či Celeronu N si vystačili s pasivním chlazením. Zatoužil jsem však po výkonu Intel Core i5 procesoru, více RAM (2 ani 4 GB už mi nestačí) a plnohodnotném SSD disku, což s sebou nese opět aktivní chlazení a hluk ventilátoru...
Umax 12Wg Tab zasvěceným více či méně připomene zařízení od Microsoftu, tedy 2 v 1 jménem Surface. Tedy tablet spolupracující s klávesnicí, se kterou není vyloženě napevno spojen kloubem, proto potřebuje svůj stojánek...
Celosvětový výpadek počítačů s Windows byl způsoben požadavky Evropské komise, říká Microsoft, a měli bychom si na to zvyknout. Výpadek, který zavíral letiště, nemocnice a televizní stanice, byl ve skutečnosti způsoben jedinou aktualizací systému Windows. Bezpečnostní firma CrowdStrike vydala chybnou aktualizaci, která, jak připouští, způsobila problém.

Nepřehlédněte

Nabíječky pro USB jsou nedílnou a nepostradatelnou součástí běžného dne. Kdo už někdy nezatoužil po nahrazení těch nevýkonných běžně dodávaných s mobily, lampičkami či kamerkami? Pojďme se kouknout na dvě rozdílná řešení tohoto dilematu.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek