Úterý , 26. 08. 2025

Luděk

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Šest měsíců poté, co BMW podepsalo smlouvu s robotickým startupem Figure AI, se bipedální humanoidní roboti Figure 01 testují ve výrobním závodě BMW Spartanburg v Jižní Karolíně. Nejnovější zpráva o pokroku ukazuje, jak by roboti mohli pomoci při výrobě.
Pravděpodobně jste narazili na problém, kdy film, televizní pořad nebo jiné video může být v některých částech příliš tiché a v jiných příliš hlasité. Google zavádí novou funkci v aplikaci YouTube pro televizory (nikoli YouTube TV), která má tento problém na televizorech vyřešit.
Dobrých levných akčních kamer je jako šafránu, BML cShot1 4K s doporučenou cenou 1 390 Kč vypadá jako jedna z nich. Příbuznost s dražším sourozencem BML cShot3 4K nezapře a to je dobře.
První humanoidní robot s AI vyvinutý pro výuku v Indii přitahuje pozornost napříč platformami sociálních médií. Humanoidní žena v sárí zvaná „Iris“, vyvinutá firmou Makerlabs Edutech, začala učit v jižním státě Kerala. Iris je také součástí projektu Atal Tinkering Lab 2021 NITI Aayog (špičkový think tank indické vlády pro veřejnou politiku), jehož cílem je zvýšit mimoškolní aktivity ve škole.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek