Středa , 15. 01. 2025

Alice

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Ať už budete chtít instalovat nová Windows 7 na HTPC, nebo na svůj klasický počítač, může se vám hodit následující postup. Instalace z USB je nyní mimořádně snadná.

Poměrně dlouhou dobu jsem neměl možnost vzít do rukou telefon z jiné země původu, než asijské. Až nyní jsem dostal možnost podívat se na smartphone od polského výrobce myPhone. Ten zatím zcela neprorazil (alespoň na tuzemském trhu), nicméně vyrazil do boje s nejlevnějším smartphonem na trhu – myPhone 6 FUN Lite. Telefon se dá pořídit za doporučených 1 490 Kč, nebo levněji. Otázka zní, co za oněch 15 stovek dostaneme?
Aktualizováno o fotky dodaného štítu! Nedostatek ochranných pomůcek se stal v boji s nákazou Covidem-19 celosvětovým  problémem. Jejich absence přímo ohrožuje ty, kteří za nás bojují v první linii. Zdravotníci, policisté, hasiči a mnoho dalších, kteří přicházejí do styku s nákazou každý den, nemají dostatek vybavení, které by je dokázalo ochránit. To jsme se rozhodli změnit.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek