Čtvrtek , 24. 04. 2025

Jiří

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Meta (dříve Facebook) spouští svou vlastní umělou inteligenci – Meta AI. Jde o dalšího hráče na poli konverzačních chatbotů, který chce konkurovat ChatGPT od OpenAI nebo Gemini od Googlu. Pokud používáte Messenger nebo Instagram, možná už ji máte rovnou ve svém telefonu.
Niceboy voděodolné reproduktory umí, o tom jsme se již několikrát přesvědčili (např. první Raze nebo Raze 2 Twins). Dnes rozbalíme novinku Raze 4 Origin, která chce kromě krytí IP67 oslovit také výkonem 20 W a výdrží kolem 20 hodin a FM rádiem s integrovanou anténou. Nic z toho nezní špatně, tak uvidíme v recenzi.
Je pozdě, ale pokud byste chtěli ještě pořídit pár užitečných věcí na poslední chvíli (nebo na další pandemii). Věcí, které se v dnešní době pandemické mohou hodit a jsou současně výhodnou koupí.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek