Neděle , 10. 08. 2025

Vavřinec

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Spousty souborů, videa, obrázky a hudba se závratnou rychlostí rozrůstají, a už ani nevíme, kam s nimi. Než bude vše přístupné a dostupné online ještě chvíli potrvá, a tak se v mezičase můžeme upírat jedině k pevným diskům. A pokud to má mít řád a efekt, chce to síťové úložiště NAS.

V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek