Neděle , 22. 12. 2024

Šimon

Máte fitko nebo solárium? Usnadněte si provoz

06. 09. 2019

06. 09. 2019

Pečovat o sebe je trendy. Fitness center, solárií nebo wellness studií proto stále přibývá a prosadit se v takové konkurenci je náročné. Vyniknout vám pomůže třeba moderní software usnadňující automatizaci provozu. Dnes vám představíme řešení CLUBSPIRE.

Možnosti omezení vstupu

Pokud chcete kontrolovat vstupy bez recepčních a usnadnit jim tak práci, můžete si vybrat mezi čtečkou u dveří napojenou na elektrozámek nebo turniketem. Výhodou čtečky je nižší pořizovací cena, musíte mít ale kontrolu nad situacemi, kdy si dveře lidé podrží a projde jich několik najednou. Turniket je vyšší investicí, u které ale máte jistotu, že na jedno protočení projde jen jeden zákazník.

Bezobslužný provoz

Vlastníte větší fitko? Pak jistě víte, jak nepříjemné jsou fronty, které se mohou tvořit na recepci v kritických časech, kdy je u vás nejvíce klientů. Jediný pracovník recepce se nezvládne kvalitně věnovat všem najednou. Řešením je bezobslužný provoz, díky kterému můžete třeba i prodloužit otevírací dobu. Každý klient se registruje online, vybere v kalendáři volný termín a zaplatí online přes platební bránu nebo přes deposit (virtuální peněženka). Po zaplacení mu přijde SMS s přístupovým kódem, který stačí zadat při vstupu na čtečce s numerickou klávesnicí. Další možností je vstup přes čip nebo členskou kartu.

Na sport i kulturu

Koncept bezobslužného provozu CLUBSPIRE využívají na i velmi rozdílných místech. Třeba v centru raketových sportů se navíc klientovi v čas rezervace automaticky rozsvítí světlo na kurtu. Pravidelní klienti tu mají i možnost použití čipu, takže se nemusí zdržovat zadáváním kódu. Solárium, které se samo zapne a vy se o nic nemusíte starat? S CLUBSPIRE je to jednoduché. Systém ale funguje také v hudební zkušebně, kam se díky němu umělci dostanou i pozdě večer.

Částečně bezobslužný provoz

V poslední době je velmi oblíbenou variantou kombinace provozů. Recepce ve fitku může fungovat třeba jen v určitou denní dobu. Mimo ni pak do centra mohou vstoupit jen členové, kteří vstup předem uhradili a mají věrnostní kartu.

Další možností je příchodová čtečka umístěná na recepci, která neomezuje průchody, ale provádí jejich evidenci. Za recepční tak může odvést část práce. Nově příchozí klient přiloží kartu a systém jej odbaví. Vytvořenou rezervaci vloží na účet, na permanentce označí 1 využitý vstup nebo zasvítí červeně a zvukovým signálem dá recepční najevo, že má neplatnou permanentku.

Bezpečnost na prvním místě

Obavy o bezpečnost nejsou u bezobslužného systému nutné, samozřejmostí je evidence všech průchodů a možnost dohledání informací o tom, kdo kdy přišel nebo odešel. U klientů je také možné uložit v profilu fotografii a v případě potřeby ji porovnat s kamerovými záznamy. Systém je také možné napojit na elektronický požární systém. V případě potřeby dojde k uvolnění ramene turniketu nebo otevření elektrozámku u dveří.

Zaujala vás možnost bezobslužného provozu? Podívejte se, co dalšího ve svém fitness centru můžete vylepšit.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Co kdyby vaši firmu postihl nečekaný výpadek způsobený hackerským útokem, přírodní katastrofou nebo klidně chybou zaměstnance a paralyzoval tak provoz podniku na delší dobu? Bez Disaster Recovery plánu můžete v této situaci čelit ztrátě důležitých dat, dlouhodobému přerušení poskytování svých služeb i finančním ztrátám. Zjistěte, jak pomocí Disaster Recovery planningu tyto hrozby minimalizovat a rychle se vrátit k běžnému fungování firmy. 
Záludná otázka – víte, kdy vznikl první chytrý telefon? Applu je z velké části přisuzováno to, že v roce 2007 zahájil boom chytrých telefonů s původním iPhonem. Samozřejmě, že iPhone nebyl první smartphone – ten přišel o mnoho let dříve a překvapivě nenesl jméno BlackBerry nebo Nokia. Pojďme se trochu vzdělat v historii smartphonů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek