Neděle , 13. 10. 2024

Renáta

Napište recenzi, získejte 500 korun odměnu!

12. 07. 2013

12. 07. 2013

Pořídili jste si zajímavý výrobek, který jste podrobili svým přísným a nekompromisním zkouškám, a rádi byste se podělili o jejich výsledky? Ať už chcete daný produkt pochválit, upozornit na úskalí nebo varovat ostatní od jeho nákupu, napište svou uživatelskou recenzi a staňte se tak naším autorem!

Podmínky zveřejnění vašeho textu

  • rozsah alespoň 1x A4 v rozumném elektronickém formátu
  • komentované fotografie, ilustrační obrázky a jiné souborové přílohy vítány
  • zajímavé téma nebo produkt z oblasti AV/IT/multimédia
  • alespoň přiměřeně spisovně a bez zbytečných vulgarizmů – humor, vtip, ironie a nadhled výhodou
  • za svým textem si stojíte a nebojíte se pod něj podepsat.

 

Co získáte

  • vaše tvrdě získané poznatky nevyjdou nazmar
  • širokou diskusi nad vašimi problémy, což může vám i ostatním posloužit i jako technická podpora
  • nejlepší články uveřejníme v oficiální části časopisu a budou po zásluze honorovány
  • nejlepším pisatelům nabídneme další honorovanou spolupráci, jakožto externímu redaktorovi s dalšími výhodami
  • pokud máte o žurnalistiku v oboru spotřební elektroniky zájem, je to nejlepší způsob, jak na tomto poli proniknout a odstartovat svou kariéru. 

 

Samozřejmě se váš článek nemusí týkat jen recenze konkrétního produktu. Máte-li jakoukoliv jinou látku k tématu spotřební elektroniky, návod, zlepšovák, zamyšlení, fejeton atd., sem s ní. Vaše příspěvky můžete zasílat na e-mail: redakce@digilidi.cz

 
Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na jaře jsem si vyzkoušel první sluchátka od firmy Lamax, jednalo se konkrétně o model Elite E-1. A byl jsem velmi mile překvapen. Na podzim jsem dostal k dispozici sluchátka Blaze B-1, která se v portfoliu firmy Lamax nachází ve spektru levnějších modelů (cena 1 190 Kč). Otázka tedy je, zda milé překvapení z Elite E-1 přetrvalo.
V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.
Čtyři roky poté, co Google prohlásil, že chce blokovat soubory cookie třetích stran v prohlížeči Chrome, potvrdil, že nakonec nebude blokovat online sledovače. V roce 2020, přibližně v době, kdy Apple zablokoval soubory cookie třetích stran v Safari, Google trval na tom, že udělá totéž. O čtyři roky později se Google zdánlivě vzdal jejich blokování.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek