Úterý , 24. 09. 2024

Jaromír

Představení krále jménem Titan X

18. 03. 2015

18. 03. 2015

Společnost Nvidia včera formálně vypustila svůj nový „top“ produkt GeForce GTX Titan X, který vystřídá již postarší Titan Black s „pouhými“ 6 GB grafické paměti, což je polovina oproti nástupci. To ale není zdaleka vše.

TIP: Nvidia vypustila bestii GeForce GTX Titan Black 6 GB

Grafický 28nm procesor disponuje 3 072 CUDA jádry (versus 2 880 jednotek u staršího bratra) a pro textury  tu máme 384bitové GDDR5 paměti s celkovou kapacitou 12 GB.

Srovnání GeForce GTX Titan X vs. Titan Black.

Celkový nárůst výkonu má ve srovnání s Titanem Black činit rovných 50 %. U toho byl udáván výpočetní výkon 5,1 TFLOPS (FLoating-point OPerations per Second). U novinky se mluví o 7,1 TFLOPS. Prostou matematikou tak dojdeme k nárůstu cca 39 %, počítám-li správně. Spotřeba TDP při tom zůstala na shodných 250 W.

Srovnání výkonů (nejen) GeForce GTX Titan X vs. Titan Black ve 3D Marku.

A teď se posaďte, cena při uvedení na trh bude oblíbených astronomických 999 USD (asi 25 500 Kč).

Zdroj: Nvidia

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Závody v pokroku v oblasti umělé inteligence jsou v plném proudu. Jednotlivé společnosti dělají vše proto, aby mohli zákazníkům nabídnout lepší možnosti AI. Po dlouhé době je tu něco, v čem mohou technologičtí giganti skutečně soutěžit. Jedna z nejznámějších technologických společností, Huawei, se zaměří na zvýšení výroby svého AI čipu Ascend 910B na úkor výroby svých telefonů Mate 60, alespoň v jednom závodě.
Spolu s novým laptopem VisionBook 14Wa s volným slotem pro 2,5palcový disk jsme se rozhodli otestovat jeho možnosti i pomocí SSD disku Transcend SSD230S. S kapacitou 512 GB zaplatíte sice jen o tisícovku méně než za notebook, přesto ale zkusme ilustrovat možný přínos pro slabší stroje.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek