Úterý , 26. 08. 2025

Luděk

Prodeje levných projektorů významně rostou

22. 09. 2011

22. 09. 2011

Pacifik Media Associates (PMA) rozděluje trh s projektory výhradně podle svítivosti a označuje je podle typu kupujících a využitelnosti jako na New Era (pod 500 lumenů), Mainstream (500 až 4999 lumenů) a High-End (5000 a více lumenů).

A v nejlevnější kategorii nastal doslova šok, protože meziroční nárůst prodeje ve druhém kvartále poskočil o 195 procent (v počtech kusů). Část tohoto růstu lze sice přičíst na vrub zvýšení dodávek produktů s vloženými pico projektory, jako jsou videokamery, digitální fotoaparáty (DSCs) a mobilní telefony, přesto velká část nárůstu patří i masivnějšímu prodeji širokoúhlých XGA osobních projektorů.

Ve středním segmentu trhu, tedy podle PMA správně v hlavním proudu, prodej klesl o 4 procenta, protože stagnuje prodej projektorů pro podnikové využití a dražších projektorů pro domácí použití.

Přesto prodej high-end modelů předčil celkový trh, jelikož vzrostl meziroční objem prodeje ve druhém kvartále o 26 procent. Mezi nejůspěšnější v high-end kategorii patří D-cinema modely, ale i širokoúhle XGA a UXGA projektory pro velké prostory.

Zdroj: DigiTimes via FLOPS

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Notebook Umax 13Wa Plus se musel spojit s Celeronem „Apollo Lake“, protože novější Gemini prý u Intelu není k mání. To nevadí. Za velmi sympatickou cenu, která vykazuje navíc tendence klesat, dostanete slušné 4 GB RAM, hlavně slot pro SATA SSD disk a Full HD displej s maticí IPS. Pokud by vám to nestačilo, nálepka Intel Celeron inside jistě misky vah převáží ve svůj prospěch. Neberte to. :o)
Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek