Středa , 12. 03. 2025

Řehoř

Amazon.de je nyní dostupná v češtině

07. 11. 2017

07. 11. 2017

Česky mluvící zákazníci si nyní na německé verzi populárního obchodu Amazon.de mohou užít mnohem pohodlnější zážitek z nákupu díky možnosti přepnout preferovaný jazyk z němčiny na češtinu. Od začátku jsou v češtině dostupné miliony přeložených názvů produktů a mnoho dalších užitečných částí webu, jako je například sekce Můj účet. Amazon.de také poskytuje kompletní českou navigaci, český zákaznický servis s emailovou i telefonickou podporou a v neposlední řadě také objednávky a zásilku zboží v češtině. Další funkce v lokálním jazyce budou postupně přibývat.Na Amazon.de si teď mohou zákazníci vybírat ze široké nabídky produktů ve více než 30 kategoriích a užívat si pohodlí při dodání zboží prostřednictvím rychlé a spolehlivé logistické sítě Amazonu. Možnost výběru češtiny jako preferovaného jazyka je k dispozici v prohlížečích stolních počítačů a notebooků. Zákazníci, kteří na Amazon.de nakupují opakovaně, si ji mohou také uložit ve svém profilu.

Česká lokalizace v počáteční fázi zahrnuje:

  • Navigaci webových stránek
  • Miliony přeložených názvů produktů. Jejich počet časem poroste.
  • Zákaznický servis s podporou na e-mailu i telefonu
  • Většinu uživatelské nápovědy
  • Sekci Můj účet
  • Potvrzení objednávky a zásilky

Český jazyk je na Amazon.de nejnovějším přírůstkem. Web Amazon.de je pro zákazníky dostupný také v holandštině, angličtině, němčině, polštině a turečtině.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek