Čtvrtek , 28. 11. 2024

René

Češi mají zájem o pasivní 3D s polarizačními brýlemi

23. 11. 2011

23. 11. 2011

Tisíce lidí touží po nových televizorech, které jsou vybavené chytrými funkcemi, připojením k internetu a samozřejmě 3D obrazem, který nabízí komplexní zážitek ze sledování filmů. Ukázal to průzkum na vzorku 9 264 návštěvníků, kteří navštívili LG kamion, jež navštívil přes 80 českých a slovenských měst.

„Češi jsou nakloněni novým technologiím a technika je hodně zajímá. V našem LG kamionu byla dostupná ta nejlepší technika určena pro domácnosti, proto byl o kamion velký zájem a navštívily jej tisíce zvědavců. Každý si tak mohl na vlastní oči vyzkoušet, jak vypadá naše řešení 3D obrazu. A 83 % návštěvníků začalo uvažovat o tom, že si 3D televizor pořídí,“ komentoval výsledky průzkumu Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

 

Všichni spotřebitelé, kteří navštívili LG kamion mohli vyplnit dotazník s několika otázkami. Výsledky průzkumu jsou dostatečně reprezentativní, neboť dotazník vyplnilo 9 264 návštěvníků. První otázka zněla, zda uvažují o koupi 3D televizoru. Po vyzkoušení technologie od LG jen 17 % návštěvníků odpovědělo záporně. Často se přitom jednalo o diváky s oční vadou, kteří 3D obraz vidět nemohli. Druhý dotaz zněl na stáří současného televizoru. A je vidět, že Češi střídají televizory častěji, než by se zdálo. Plných 19 % respondentů mělo televizor mladší než 1 rok. Nejvíce zastoupená byla ale skupina návštěvníků, kteří mají televizor starší než 5 let. Těch bylo přes 25 %. Přitom televizory starší více než pěti let obvykle nemají ani digitální DVB-T tuner. To je skupina lidí, kteří budou brzy nakupovat televizor nový.

 

Poslední dotaz zněl, co spotřebitele ovlivňuje při koupi televizoru. Kdo by čekal, že cena, ten se mýlí. 51 % odpovídajících uvedlo, že je to nabídka funkcí. Právě tito uživatelé byli nadšeni z televizorů LG CINEMA 3D, které jsou vybavené funkcemi Smart TV. Takový televizor umí přehrávat videa z YouTube, z domácí sítě i z chytrého telefonu. Je vybaven internetovým prohlížečem, umožní i instalaci vlastních aplikací. 10 % odpovídajících uvedlo, že při koupi je nejvíce ovlivní design. Tito uživatelé pak byli unešeni z nádherných štíhlých a bezokrajových televizorů LG, které jsou designovým doplňkem každé domácnosti.

 

„To, že jsou nové 3D televizory od LG u spotřebitelů oblíbené, potvrzují i nezávislé testy časopisu CHIP, který zkoumal 3D televizory tří značek. Výsledky testu ukázaly, že nejlépe hodnoceným televizorem byl model LG s polarizačním filtrem. Ve čtyřech z pěti disciplín se umístil na prvním místě před závěrkovými modely Samsung a Panasonic, přičemž ve třech kategoriích je z uživatelského pohledu výrazně překonal,“ dodal Martin Malý.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.

Naos znamená posvátnou schránu pro sochy bohů. Co tím chce asi Lamax říci? Má přidomek evokovat nečekané schopnosti novinky? Modelové číslo X7.1 naopak naznačuje dílčí evoluci předchozí X7 Mira. Jak zní tedy odpověď? Nepůjde jen o evoluci, zjistíte záhy, protože přibylo nejen funkcí, ale též vybavení včetně dálkového ovladače a mnoho dalšího. Čekejme více, než byste tipovali, není to jen o dálkovém ovladači.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek