Sobota , 30. 11. 2024

Ondřej

Externí disky My Passport v novém designu

27. 05. 2015

27. 05. 2015

Nové externí disky řady My Passport nyní nabízejí kapacitu až 3 TB, snadné zálohování a možnosti personalizace a individualizace designu.

Společnost  WD, součást Western Digital, dnes uvedla redesignovanou řadu externích disků My Passport Ultra a My Passport for Mac. Jedná se již o sedmou generaci těchto úspěšných externích disků. Nyní jsou disky dostupné i v kapacitě až 3 TB1 a ve čtyřech barevných provedeních2  – klasická černá, třpytivě bílá, v červené barvě divokých malin a v noblesní modré. K diskům se dodává jako volitelná součást doplněk WD Grip Pack  –  sada gumových rámečků v mnoha barevných variantách. Grip obtáčí disk a umožňuje jeho jednoduchou personalizaci a designovou individualizaci.

Nová generace externích disků My Passport Ultra bude nyní k dostání v kapacitách 3 TB, 2 TB, 1 TB a 500 GB a je vybavena 256bitovým AES hardwarovým šifrováním – které zajišťuje vyšší úroveň zabezpečení, aniž by to ovlivnilo výkon a rychlost zápisu dat nebo výkon procesoru CPU. Pokud by se externí disk My Passport Ultra dostal do neoprávněných rukou, hardwarové šifrování a zvolené heslo spolehlivě ochrání uložená data, dokumenty, složky, fotografie, video či hudební soubory.

My Passport For Mac je k dostání v kapacitách 1 TB, 2 TB a 3 TB. K dispozici je také 256bitové AES hardwarové šifrování a konektivita USB 3.0.

Doplňkové rámečky WD Grip  Pack  pro My Passport Ultra jsou prodávány samostatně a jsou k dostání v pěti barvách (kouřově šedá, blankytně modrá, granitová, fialová, růžová). Pokud si uživatel přidá barevný grip na svůj disk My Passport Ultra může pomocí barev vytvořit až 20 barevných kombinací. Doplněk WD Grip Pack obsahuje také kabely USB 3.0 v odpovídajících barvách.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.

Nepřehlédněte

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek