Neděle , 17. 11. 2024

Mahulena

Genesis Neon 600 RGB – Sluchátka, která mají styl

07. 12. 2020

07. 12. 2020

Herní sluchátka Genesis Neon 600 RGB jsou pohodlná a přitom efektivní. Hráči mohou díky RGB podsvícení lépe vyjádřit svou osobnost. Konfigurace nevyžaduje žádný dodatečný software. Jeden z náušníků sluchátek je vybaven tlačítkem pro výběr jedné z deseti barevných možností podsvícení. Tato funkce rozhodně není u sluchátek s konektorem mini-jack standardní.

Sluchátka Genesis Neon 600 RGB jsou vybavena ramenem mikrofonu, které se automaticky přizpůsobí tvaru hlavy hráče. Pěnové náušníky a rameno je ohraničeno eko-kůží. Díky transduktoru 50mm poskytují sluchátka jasný, propracovaný a správně posazený zvuk. Hlasitost může být nastavena pomocí kolečka umístěného na jednom z náušníků.

Sluchátka Genesis Neon 600 RGB mají také integrovaný cirkulární mikrofon. Hráči mohou nastavit jeho přesné umístění díky elastickému rameni. Sluchátka se propojí s PC pomocí dvou konektorů mini-jack 3,5mm a jsou napájena pomocí kabelu USB. Kabel 2,3m má textilní opletení pro větší odolnost.

Herní sluchátka Genesis Neon 600 RGB jsou dostupná v České republice za cenu 699,- Kč vč. DPH.

Technické údaje:

  • model: Neon 600 RGB
  • typ sluchátkové sady: přes hlavu, náušníky
  • transduktor: 50mm, dynamický
  • frekvence: 20Hz – 20kHz
  • impedance: 32ohm
  • dynamika: 108dB
  • mikrofon:
  • citlivost: -48dB
  • frekvence: 100Hz – 20kHz
  • rozhraní:
  • Audio: 2x mini-jack 3,5mm (3 póly)
  • 1 x USB (nabíjení)
  • kabel: 2,3m s lemováním

Genesis NEON 600 lze pořídít v českých e-shopech za cenu od Kč do
(Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Na jaře jsem si vyzkoušel první sluchátka od firmy Lamax, jednalo se konkrétně o model Elite E-1. A byl jsem velmi mile překvapen. Na podzim jsem dostal k dispozici sluchátka Blaze B-1, která se v portfoliu firmy Lamax nachází ve spektru levnějších modelů (cena 1 190 Kč). Otázka tedy je, zda milé překvapení z Elite E-1 přetrvalo.

Nepřehlédněte

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek