Sobota , 23. 11. 2024

Klement

V prodeji osmičková řada LCD TV Samsung

11. 04. 2007


Jaro je pro všechny prodejce časem modelové obměny. Nejinak je tomu i u LCD televizorů Samsung. Vzal to přitom z gruntu a postupně během dubna nahradí všechny modely řadou 86. Největším správným krokem vpřed přitom je integrace mimo analogového, konečně i DVB-T tuneru.

S

Základní low-end řada (pokud lze u Samsung vůbec mluvit o low-endu:)). Oproti své minulé verzi jsou vybaveny konečně dvěma HDMI vstupy a displej dosahuje vyššího dynamického kontrastu 7000:1 (mimo 26’’ verze). Rozlišení displejů všech úhlopříček včetně 46’’ je standardních 1366×768. Svítivost 500cd/m2 ani odezva 8ms zlepšení nedoznaly. Osloví nejvíc zákazníky s nižším rozpočtem, kterým nabídne dobrý poměr značka / cena / kvalita / výbava.

R

Pokročilejší řada televizorů má už HDMI celkem tři. Displej má oproti “Sku“ vyšší svítivost 550cd/m2 a dynamický kontrast 8000:1 od úhlopříčky 32’’. Rozlišení mají shodné. Elektronika je pokročilejší a displej poskytne určitě kvalitnější obraz. Za něj si však bude třeba pár korun připlatit.

N

Už se blížíme ke špičce, před níž nás čeká nová řada N86 s Full HD displejem rozlišení 1920×1080 bodů. Výrobce slibuje dynamický kontrast 10000:1 a svítivost opět 550cd/m2. Odezva zůstává na 8ms. Integrovaná je technologie Movie Plus pro kompenzaci pohybu a vyhlazení rozmazaných hran u rychlých pohybů. Opět trojice HDMI, z toho jeden je boční.

M

To nejlepší na konec. Od úhlopříčky 37’’ jsou displeje ve Full HD rozlišení a vše nad 40’’ má až neuvěřitelný dynamický kontrast 15000:1! Slibuje také gamut 127%. Uvidíme, jak bude obraz vypadat v reálu.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Lamax poměrně dynamicky rozšiřuje svou nabídku. Zatímco ještě před několika málo lety jsme jej mohli znát coby českého producenta sluchátek a reproduktorů, již nějaký čas trh obohacuje akčními kamerami, autokamerami a dokonce navigací. Kamera do auta s označením C9 byla předmětem našeho testu a není třeba dodávat, že moje zvědavost byla velká.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek