Středa , 25. 09. 2024

Zlata

Web X vrací emotikony z vodní pistole na realistickou zbraň

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

22. 08. 2024

22. 08. 2024

Pod emotikonem „pistole“ očekávejte střenou zbraň

Podle Emojipedia Twitter/X aktualizoval svůj design emoji pro slovo „pistole“ a vytvořil z něj obrázek střelné zbraně. Zdá se, že pistole se stala oficiálním emotikonem kolem roku 2010 a Emojipedia má graf ukazující její design od roku 2013 dále. Původně každá firma zobrazovala emotikony jako střelnou zbraň, kromě Microsoftu, který ji navrhl jako paprskovou zbraň ve stylu Buck Rogers.

V roce 2016 ji ale Apple změnil ze střelné zbraně na vodní pistoli. Nebyla to jediná změna emodži související se střelnou zbraní , kterou tehdy provedla.

Do roku 2018 se s Applem dohodly Google, Microsoft, Samsung, Facebook a Twitter. Každý emotikon pistole byl jiný, ale každý byl obrazem vodní pistole.

Twitter změnu neoznámil a vzhledem k tomu, jak je vzhled emotikonů ovládán jednotlivými platformami, staré emotikony vodní pistole se stále objevují v aplikaci iOS Twitter. Ale přidáním přes prohlížeč získá nový design zbraně.

Údajně se nový design začal zavádět v aktualizaci Twitter/X dne 18. července 2024. V červenci 2023 společnost přepracovala emotikony, včetně „Prosebné tváře“, ale zdá se, že jde o první záměrnou revizi zpět na předchozí designový nápad.

Samostatně konsorcium Unicode zvažovalo návrhy na nové emotikony. Pokud projdou, budou obvykle přidány do zařízení Apple během několika měsíců.

Obrázek v článku: Emojipedia

MOHLO BY SE VÁM HODIT

Google se vzdává plánu Chrome zbavit se souborů cookie třetích stran

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.
BMW Manufacturing oznámilo nové partnerství s Figure, robotickým startupem, který se specializuje na humanoidní roboty. Díky partnerství budou roboti Figure nasazeni v závodě BMW ve Spartanburgu v Jižní Karolíně, největším vývozci automobilů v USA. Toto je první komerční dohoda, kterou Figure podepsala od svého založení v roce 2022. Společnost neprozradila, kolik robotů bude BMW používat, ale uvedla, že partnerství začne s malými množstvími a bude se rozšiřovat, pokud roboti splní výkonnostní očekávání.
Šest měsíců poté, co BMW podepsalo smlouvu s robotickým startupem Figure AI, se bipedální humanoidní roboti Figure 01 testují ve výrobním závodě BMW Spartanburg v Jižní Karolíně. Nejnovější zpráva o pokroku ukazuje, jak by roboti mohli pomoci při výrobě.
Niceboy RAZE 2 twins se nebojí originality a inovativního přístupu. Navíc opět nabízí ochranu proti vodě IPx7. RAZE 2 twins tvoří dva menší reproduktory s možností pevného fyzického spojení a ještě překrytí ochrannou gumou, která dodá potřebný styl a základní odolnost při pádu. Každý nabízí výkon 12 W, propojeny jsou navzájem technologií True Wireless a k počítači či mobilu se připojí prostřednictvím Bluetooth 4.2.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek