Čtvrtek , 10. 07. 2025

Libuše a Amálie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Dalším zástupcem herních periferií značky Genesis, kterého vám představíme, je vrcholný model sluchátek Neon 750 RGB. Ty mají tradičně velmi bohatou výbavu včetně obalu pro přenos. Zaujmout chtějí mimo jiné aktivním osvětlením, které je přímo nabíjeno USB portem.
Google oznámil vydání tří nových funkcí v prohlížeči Chrome. Mezi nové funkce patří návrhy vyhledávání na základě toho, co hledají ostatní, více obrázků pro navrhovaná vyhledávání a možnost najít návrhy vyhledávání i při špatném připojení.

Nepřehlédněte

Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek