Úterý , 19. 11. 2024

Alžběta

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Spolu s Halloweenem (resp. v USA po Dni díkůvzdání) nás již několik dní prodejci atakují nabídkami na tzv. Black Friday, prodejní akci importovanou s již zmíněným svátkem z USA. Každý někdy podlehne a koupí věc, kterou nepotřebuje. Zalíbila ss Ferrari PowerBank Soft Rubber 5000 mAh Black. Záložní kapesní baterie jako každá jiná, pouze vybavená logem Ferrari. Za cenu prý o 40 % nižší, nekupte to. :o)
Bezdrátová komunikace je výsadou našeho propojeného světa, od útulných koutů sousedských knihoven, kde studenti připojují své notebooky k síti Wi-Fi, až po vzdálené základny v Antarktidě, kde vědci monitorují počasí. Zatímco žasneme nad rychlostí našich současných sítí, výzkumní pracovníci po celém světě se již dívají za hranice 5G, aby utvářeli budoucnost komunikace v sítích 6G. Dokážete si představit svět, kde okamžitá komunikace pohání zážitky z virtuální reality nebo umožňuje chirurgům ovládat roboty na míle daleko?

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek