Úterý , 26. 08. 2025

Luděk

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Když se řekne pojem „domácí tiskárna“, většina z nás si představí kompaktní inkoustovou tiskárnu. Ty jsou totiž, na rozdíl od laserových tiskáren, univerzálnější a v domácnosti využitelnější – vytisknete s nimi jak texty, tak i vysoce kvalitní obrázky a fotografie. U českých spotřebitelů jsou pak nejpopulárnější inkoustové tiskárny značek Canon, Epson a HP. V tomto článku vám nabízíme srovnání nákladů na tisk vybraných TOP modelů tiskáren od zmíněných výrobců.
Notebook HP nám do redakce zavítal po dlouhé době, což kvitujeme s radostí. Nečekejte herní stroj, takové nás nezajímají, spíše oceňujeme něco univerzálnějšího jako testovaný model. Vůbec ale netvrdíme, že půjde o slaboučkého rachitika. Kupujete řádně vybavený stroj pro plnohodnotné domácí použití.
Dalším zástupcem herních periferií značky Genesis, kterého vám představíme, je vrcholný model sluchátek Neon 750 RGB. Ty mají tradičně velmi bohatou výbavu včetně obalu pro přenos. Zaujmout chtějí mimo jiné aktivním osvětlením, které je přímo nabíjeno USB portem.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek