Čtvrtek , 28. 11. 2024

René

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na trhu s příslušenstvím pro videokamery a fotoaparáty Sony, se objevil kabelový ovladač od čínské firmy JJC, která má ve svém portfoliu velké množství příslušenství v oboru pořizování záběrů, ať již statických či pohyblivých.

Záludná otázka – víte, kdy vznikl první chytrý telefon? Applu je z velké části přisuzováno to, že v roce 2007 zahájil boom chytrých telefonů s původním iPhonem. Samozřejmě, že iPhone nebyl první smartphone – ten přišel o mnoho let dříve a překvapivě nenesl jméno BlackBerry nebo Nokia. Pojďme se trochu vzdělat v historii smartphonů.
Nejsem fanoušek sluchátek v uších, nerad ztrácím kontrolu, přijít o sluch například na ulici vidím jako nechtěnou věc. Jako fanouška nových technologií mě naopak lákalo vyzkoušet sluchátka HIVE pods, přinášející budoucnost do současnosti. Čítají dva špunty s vlastní baterií a příjmem, dokonce nepotřebují kabel ani pro komunikaci mezi sebou.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek