Neděle , 24. 11. 2024

Emílie

Před Vánoci se notebooky prodávaly lépe

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net
Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.net

17. 01. 2014

17. 01. 2014

Dle zjištění serveru Digitimes vzrostly celosvětově prodeje notebooků v posledním „kvartálu“ roku 2013 o 4,1 %. Růstu zájmu ze strany koncových zákazníků i firem pomohly levné procesory od Intelu.

Druhou stanou mince zůstává fakt, že celosvětově přesto dodávky v roce 2013 spadly o 10,6 %, což i přes chvilkový záchvěv optimizmu koresponduje s dřívějšími informacemi od stejného zdroje.

Autor: Stuart Miles, FreeDigitalPhotos.netZ výrobců si koncem roku 2013 nejlépe stálo Lenovo, špatně si nevedl ani Asustek a Acer opět díky levným modelům. HP byl jedním z mála výrobců, jemuž objednávky stagnovaly i v tomto období, protože vzdělávací instituce, na které se orientuje, nakupovaly málo.

Žebříček výrobců za rok 2013 vypadá následovně:

  • 1) Lenovo (vyhrálo a na první příčce vystřídalo HP)
  • 2) HP
  • 3) Dell (předběhl Acer na třetí příčce)
  • 4) Acer
  • 5) Apple (díky MacBooku Pro vytlačil Toshibu)
  • 6) Toshiba
  • 7) Samsung

Zdroj: Digitimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Sluchátka Niceboy HIVE bones využívají technologii vedení zvuku přes lícní kosti. Váš zvukovod zůstává stále otevřený, takže slyšíte zvuky okolí. Pro mne je toto nesporná výhoda, například při jízdě na kole nebo při běhání. Ten, kdo se naopak chce od okolních zvuků oprostit, tomu bychom je nedoporučovali.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Prodeje gramodesek dramaticky rostou, stejně tak přibývá lidí poslouchajících hudbu z gramofonu. Analogově. Je to nostalgie, je to magie, může to být i kvalitní zvuk. Ale má to smysl?

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek