Úterý , 14. 01. 2025

Radovan

Sony je nejpopulárnější značkou

21. 03. 2009

Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice i na Slovensku SONY. Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky.

S produkty SONY vyjádřili respondenti největší spokojenost a zároveň uvádějí tuto značku jako jednoznačnou preferenci při potencionálním nákupu dalšího zboží z oblasti spotřební elektroniky.

Z maximálních 5 bodů obdržela tato značka od českých zákazníků známku 4,64, od slovenských dokonce 4,83.

Se shodným skóre (4,59) zaujímají druhé a třetí místo českého žebříčku značky Canon a Panasonic. Na Slovensku se na druhé pozici se známkou 4,81 umístila společnost Asus a třetí příčku obsadil Logitech, který zákazníci ohodnotili známkou 4,57.

Z celkového hodnocení vycházely v Česku jednotlivé značky lehce pozitivněji než na Slovensku, kde zákazníci přistupují k produktům kritičtěji. Konkrétní hodnocení produktů je plně k dispozici přímo u zboží na stránkách KASA.cz a HEJ.sk.

K nejčastěji kupovanému zboží značky SONY patří především televizory a přehrávače hudby, silnou poptávku zaznamenáváme také v oblasti fotoaparátů a příslušenství,“ uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

Od našich zákazníků se vždy snažíme získat co nejpřesnější zpětnou vazbu, díky níž se nám daří kontinuálně zlepšovat naše služby i rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu. Díky tomuto průzkumu dokážeme lépe predikovat, které zboží budou zákazníci v nejbližším období poptávat nejčastěji,“ dodala Jitka Součková.

Žebříček značek dle spokojenosti českých zákazníků:  

  Pořadí  Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,64 vynikající 92,80%
2.   PANASONIC 4,59 vynikající 91,80%
3.   CANON 4,59 vynikající 91,80%
4.   LG 4,53 vynikající 90,60%
5.   AEG – ELECTROLUX 4,52 vynikající 90,40%
6.   NOKIA 4,5 vynikající 90,00%
7.   SONY ERICSSON 4,45 dobrý 89,00%
8.   BOSCH 4,39 dobrý 87,80%
9.   SAMSUNG 4,39 dobrý 87,80%
10.   PHILIPS 4,36 dobrý 87,20%
Žebříček značek dle spokojenosti slovenských zákazníků:
  Pořadí Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,83 vynikající 96,60%
2.   ASUS 4,81 vynikající 96,20%
3.   LOGITECH 4,57 vynikající 91,40%
4.   PHILIPS 4,55 vynikající 91,00%
5.   SONY ERICSSON 4,47 dobrý 89,40%
6.   PANASONIC 4,43 dobrý 88,60%
7.   ELEKTROLUX 4,4 dobrý 88,00%
8.   LG 4,33 dobrý 86,60%
9.   SAMSUNG 4,26 dobrý 85,20%
10.   NOKIA 4,13 dobrý 82,60%
K TÉMATU  Startup Prophetic vymyslel zařízení, která má umožnit pracovat i ve spánku
Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Po nejlevnějším modelu Vega se nám na stůl i do rukou dostala poměrně nová kamera značky Niceboy, která cílí na opačné spektrum zákazníků, mainstreamová Vega 5 Pop s dotykovým displejem. Stejně jako vy, položili jsme si otázku, zda má taková obrazovka u akční kamery vlastně smysl.
Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

První humanoidní robot s AI vyvinutý pro výuku v Indii přitahuje pozornost napříč platformami sociálních médií. Humanoidní žena v sárí zvaná „Iris“, vyvinutá firmou Makerlabs Edutech, začala učit v jižním státě Kerala. Iris je také součástí projektu Atal Tinkering Lab 2021 NITI Aayog (špičkový think tank indické vlády pro veřejnou politiku), jehož cílem je zvýšit mimoškolní aktivity ve škole.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek