Pondělí , 18. 08. 2025

Helena

Mezinárodní den tygrů můžete podpořit i vy

30. 07. 2019

30. 07. 2019

World Wildlife Fund, nezisková organizace zaměřená na záchranu ohrožených druhů zvířat, se spojila s přední světovou komunikační aplikací Viber, aby s její pomocí získala peníze na záchranu divokých tygrů. Pro Mezinárodní den tygrů, který se koná 29. července tak Viber vytvořil speciální balíček samolepek s tygří tématikou, které můžete i vy sdílet s vašimi přáteli.

Kliknutí na samolepku odkazuje na webové stránky WWF, kde se uživatelé mohou dozvědět více o ohrožení tygrů. Samolepky také vedou k chatbotu s relevantní tématikou. Chatbot umožnuje uživatelům získávat týdenní příspěvky o tygrech, průběžně si testovat své znalosti a soutěžit s přáteli. Chatbot rovněž umožňuje darovat peníze na podporu zachování ohrožené populace tygrů.

Rakuten Viber, jedna z předních světových společností v oblasti e-commerce a financí, přidá k penězům, které bude pomocí aplikace získány v průběhu následujících tří měsíců stejnou sumu a to až do výše 10 000 amerických dolarů. Mezinárodní den tygrů byl poprvé vyhlášen v roce 2010 a jeho cílem je zdvojnásobení populace tygrů do roku 2022.

Cílem kampaně WWF na Viberu je zvýšit povědomí o ohrožených tygrech využitím platformy pro zasílání zpráv. Sdílením samolepek s tygří tématikou pomáhají uživatelé aplikace Viber šířit informace o této aktivitě a motivovat ostatní lidi k posílání příspěvků. Využití komunikačních aplikací nabízí neziskovým organizacím další nástroj pro fundraising a oslovit ta mladší uživatele, kteří upřednostňují společnosti, které se prospěšným aktivitám věnují.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Vzpomínáte na večerníček o včelích medvídcích, kde byl brouk kvapník, který stále chvátal a neměl chvíli čas? Pokud patříte k obdobné sortě pracantů, může vám pomoci SSD přenosný disk Adata, je opravdu rychlý. Podobně jako onen brouček vás moc nezdrží a přežije i pád (například do louže).

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek