Moderní notebooky si před pár lety prošly experimentem, který se ukázal být slepou uličkou. Většina výrobců se tak s nejnovějšími modely vrací k osvědčeným řešením. V dnešním článku se zaměříme na konektory v elektronice.
Po testech sluchátek Elite a Blaze, které se ukázaly jako velmi kvalitní produkty od firmy Lamax, jsem se dostal i k „peckám“, a to taktéž bezdrátovým. Jedná se konkrétně o model Tips1, který je v nabídce špuntů od Lamaxu cenově nejdostupnější (790 Kč). Lamax vyrábí další dva modely – Pax1 (990 Kč) a Dots1 (1 690 Kč).
Sluchátka Lamax Base1 již “z praku” nabízejí dobrý poměr ceny a výkonu - 790 Kč neomráčí ani méně movité. Nabízejí kromě klasické reprodukce přes Bluetooth 5.0 i audio kabel (když se vybijí) specialitku v podobě přehrávání hudby z micro SD karty (podobně jako drobný bezdrátový reproduktor Sphere SP-1). Umí být autonomním přehrávačem hudby umístěným přímo na hlavě. Tím z masy sluchátek na trhu vyčnívají podobně jako doga na výstavě beaglů.
BMW Manufacturing oznámilo nové partnerství s Figure, robotickým startupem, který se specializuje na humanoidní roboty. Díky partnerství budou roboti Figure nasazeni v závodě BMW ve Spartanburgu v Jižní Karolíně, největším vývozci automobilů v USA. Toto je první komerční dohoda, kterou Figure podepsala od svého založení v roce 2022. Společnost neprozradila, kolik robotů bude BMW používat, ale uvedla, že partnerství začne s malými množstvími a bude se rozšiřovat, pokud roboti splní výkonnostní očekávání.
Odolné věci máme rádi, rádi je vždy potrápíme a ještě více nás těší, když přežijí a lze napsat, že výrobce nelže a výrobek je opravdu kvalitní. Podobně tomu bude u testovaného disku HD830, který nás zaujal již asi před rokem na prezentaci společnosti AData. Doba evidentně dozrála a těžký kovový kvádřík dorazil i k nám do redakce…
Z telefonu myPhone Hammer Iron 3 jsme příliš nadšení nebyli pro jeho hardwarovou nedostatečnost a absenci 4G. Výrobce však vyrukoval s modelem LTE, který vypadá stejně, uvnitř jde však o úplně jiný stroj. Přirovnali bychom jej ke Golfu GTI, ten je stále “lidovým” Golfem. Proti základnímu modelu s výkonem kolem 100 koní jde však o zcela jiný stroj, krotící stádo 230 plnokrevníků.