Pondělí , 31. 03. 2025

Kvido

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na novinku v portfoliu Verbatim jsme vás upozornili, nehonosí se žádnými armádními standardy, díky kompozitnímu matriálu KyronMAX má vydržet opravdu hodně drsné zacházení a ochránit data na flash disku. Je tomu tak? Pojďme na to.
Budoucnost technologií přináší nekonečné možnosti a inovace, a rok 2024 slibuje být naplněný revolučními změnami. V našem článku se podíváme na Top 10 trendů, které budou formovat technologickou krajinu. Od umělé inteligence až po pokročilé ekologické technologie – představíme vám klíčové směry, které definují budoucnost a ovlivní způsob, jakým interagujeme s technologiemi ve světě, který se neustále vyvíjí

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek