Na trhu jsou k dostání velkokapacitní 2,5palcové pevné disky. Tato velikost bývá určena pro notebooky, ale u těchto modelů to neplatí. Mají totiž namísto 7 nebo 9,5 mm výšku plných 15 milimetrů. Takže kam s nimi? Do NASu, nebo do miniaturních desktopů či HTPC?
© 2017 - 2024 digilidi.cz
25 komentářů
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
No, mne osobne reklamy v maďarčine alebo rumunčine vyhovujú. To, že im nerozumiem, je práve výhoda.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Já se učím rumunsky.
Re: Čtenářská zkušenost: rok s Digi TV
Výpadky příjmu-spíše bude problém na přijmací straně.Např malá parabola,špatně seřízená,málo citlivý příjmač apod.Mám anténu 85 cm,příjmač AZ BOX a celkem to ujde.Nestěžuji si,protože neplatím.Jdou všechny programy-i HBO a další.Na klasické TV 72cm je obraz slušný,pro velkou LCD televizi je nepoužitelný.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
S ohledem na instalovaných více než 7tis. klientů (zahrnujících rovněž i lékaře, právníky, majitele všelijakých firem a společností) DIGI TV převážně v Plzeňském kraji mohu konstatovat:
1. Kvalita dodávaných komponentů DIGI TV střídavě více, či méně vyhovující.
2. sat receivery DIGI TV dodávané se smlouvou, napojené na doopravdické!!
TV přijimače dávají dost pohodový obraz i zvuk.
3. Některé sebelepší TV přijimače, nedokáží uspokojivě převzorkovat vstupní signál AV ze sat receiveru a to ani z kvalitních receiverů opatřených EMU
4. Téměř každej pirát kterej má doopravdickej sat receiver a doopravdickou Televizi i s větší úhlopříčkou než 82cm má z programů DIGI TV , předevšim z HBO a CINEMAXU krásnej obraz i zvuk (existují i přijimače s komponentním, nebo i hdmi výstupem:))
5. Klienti, kteří mají dobře naladěnou anténu a kvalitní anténní svod vč jeho ukončení v sat receiveru, mají naprosto vždy dobrý obraz i zvuk, který sem tam může být vlivem různých technických či atmosférických vlivů rušen.
6. Přístroje HUMAX jsou většinou celkem ok a i klienti , kteří mají opravdovou TV s úhlopříčkou větší než 32″ a mají propojení provedené kvalitním scart. kabelem, mají taky většinou dost pohodovej obraz i zvuk
7. Většina nespokojených klientů vzniká: nesprávným zacházením s nastavením TV přijimače a sat receiveru nebo propojení na ostatní zařízení domácích DVD či dom. kina, videa apod.., a instalací s použitím levných kabelů a konektorů i nesprávnách držáků nebo špatně ukotvených stožárů. Některé instalace ani neprovádí odborník, nýbrž tzv. cvičená opička, která mnohdy ani nemá měřicí přístroj ani potřebné montážní nástroje. Nastavení antény podle „souseda“ a podle housenky v menu receiveru neni zrovna úplně ideální ale hodně klientů si to tak nechalo nainstalovat:-))
Dotaz
Chtěl jsem se zeptat, zda máte někdo zkušenost. Mám doma satelit od digi, ale jen na jednu televizi, a když jsem zavolal na digi, tak mi řekli, že to bude vyřešeno, a že se mi ozve technik. Už je to skoro půl roku a nikdo se stále neozívá. Po asi třech měsících jsem na digi znovu volal. A paní mi řekla, že je to moc brzo, ale že to znovu zaurguje. A pořád se nic neděje. Nemáte někdo s tímto zkušenost. Jestli je lepší digi odhlásit a vzít si ho znovu na nějakého jinačího člena rodiny. Díky za odpověď.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Mám DIGI asi 8 let,ale už se tam dává reklama psaná i rusky,jinak se hovoří rumunsky,maďarsky,ohromné výkyvy hlasitosti….půl roku jsme čekali než nám dají technika k zapojení celého systému.Bydlíme v Praze a koukáme na film ohromné napětí parádní drama a najednou začne venku pršet a okamžitě končí obraz a tma jen se tam objeví není signál….po 8 rokách už jsme to nevydrželi a odstoupili od smlouvy….tak nám poslali dopis nedoporučenej,ať vrátíme zboží do Brna nebo do skladu na Ph 5 osobně a nebo ještě variantu,byl tam navrženej technik na odmontování a ten chtěl na nás 800 Kč….jo a ještě novinka,pokud nemáte originál papírové krabice po septoboxu tak máte zaplatit 710 Kč,- není vůbec žádnej problém,pokud se budete informovat na ČOI tak Vám vše rádi napíšou co a jak,jen je třeba se bránit a nereagovat na ty jejich nesmysly…kdy koliv jsme volali do Brna bylo to strašné neškolené zaměstnanci,vůec ,ale vůbec nic nevěděli…jen dnes už vím,že od nich utíkají i technici,klienti automaticky….tak,že opravdu absolutně nedoporučuji,po 8 létech máme ohromné zkušenosti!!!!!Je to opravdu šílenej obraz zvuk a ty otřesný reklamy maďarsky,rumunsky a už začínají rusky….hezký den…..
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Byl jsem u této společnosti vic jak 7let,již pul roku mi nešly česky programy.když jsem chtěl technyka tak jen když zaklepal už mi podal ruku s fakturou na 500kč,po 7letech mi odešel ovladač a obědnani stalo 260kč plus 70kč poštovné a balné což mně vytočilo na nej. uroven.instalace mně stala 2500kč a raději jsem vypověd podal a technik za dvěstě když to dovezu na místo .Aktivně jsem odmontoval a odvezl,a místo dobry den,sem vam neřekl že mate rozebrat taliř tak to mate navic 100kč,super za 4 šrouby kilo to je mazec. již se těšim až za měsic bude po všem……….
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
digi tv jsem měl 7 let teď jsem to vypověděl samozřejmě že chtějí i parabolu která je za 7 let úplně kničemu
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Mám Digi TV asi 3 roky a jsem s ním vcelku spokojená, až na nějaké výpadky , ovlivněné počasím. I kvalita služeb, dovolám se po 10 minutách a vždy se vše vyřeší k naší spokojenosti. A cena odpovídá kvalitě.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Pracoval jsem u jedne zasilkove sluzby a nebyl den abych nejel k nim do skladu v Praze 5 ve stodulkach s vratkama cca kolem 30 satalitu denne jsem vozil takze na muj nazor asi moc dobra spolecnost to nejni…
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Digi nedoporučuji, jsem přes dva roky, ted mají změny a za přístroje se najednou musí platit, signál věčně vypadával a televize hučela, po podání výpovědi začali dělat potíže!!!!!Na linku se dovoláte jen ztěžka , po e-mailu odpovídají za měsíc, po písemné formě natahují až do poslední chvíle a odpovídají až za měsíc.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Dobrý den všem,
i já se musím podělit s ostatními se svým hodnocením. Díky ,,protizákaznické“ lince NOVÉ DIGI TV. Oni si myslí, že jsou zákaznická linka, ale to není pravda. Neví, co je to zákazník. Člověk musí sedět, držet hubu a platit. Musí si VŠECHNO nechat líbit. Slušná společnost se SNAŽÍ ZÁKAZNÍKOVI VYJÍT VSTŘÍC! Oni jen přikazují, zdražují a vyhrožují! Šílené, jak někdo tomu může říkat zákaznická linka!
Takže STARÁ DIGI TV byla OK. Kvalita i nabídka odpovídala ceně. Za mě ok.
NOVÁ DIGI TV – HRŮZA! Utíkat pryč, protože co tohle je za chování, to je něco neskutečného. Jenom výrazně zdražují, chtějí hrabat a maskují to řečičkami o kvalitě. Ale s kvalitou šli neskutečně dolů. Alespoň co se týče jednání a chování vůči zákazníkovi! Prostě chtějí, aby člověk jen seděl jako tupá ovce a vše si nechal líbit. A hlavně platil. Víc a víc.
Za co jsem léta letoucí platil 270,-Kč, najednou mě má vyjít na 500,-Kč.
Léta letoucí mi fungoval satelit zcela bez problémů, ale najednou si vymyslí, že mě musí navštívit technik, jenom se jukne, že tomu logicky nic není, když to léta funguje, ale samozřejmě si to pěkně naúčtuje a JÁ ABYCH TO PLATIL! Oni si vymyslí naprostou kravinu, ale ještě NUTÍ zákazníka, aby ON ty jejich blbosti platil. A jakmile se zákazník ozve, už začíná VYHROŽOVÁNÍ A NEUVĚŘITELNĚ AROGANTNÍ JEDNÁNÍ!!! Opravdu kdo jste zvyklý na SLUŠNÉ zacházení, radím zcela jasně NEMĚJTE S TOUTO FIRMOU NIKDY NIC SPOLEČNÉHO. Jinak budete neuveřitelně zklamaní, až zjistíte, jak se k vám může chovat někdo, komu vy roky sypete penízky.
Jak říkám, místo poděkování a aby si takových lidí vážili, kteří je vlastně živí(!), tak jsou PANOVAČNÍ, AROGANTNÍ, ABSULUTNÍ IGNORANTI VŮČI POTŘEBÁM ZÁKAZNÍKŮ A JEDNAJÍCÍ POUZE Z POZICE SÍLY VYHROŽOVÁNÍM apod.
Někde jsem tady četl článek, jak redaktorovi vyhrožují kvůli smazaní komentářů. TO JE PŘESNĚ TO, O ČEM PÍŠU JÁ!!! NAPROSTO JE POZNÁVÁM. Pouze zdražují a mastí si kapsy a místo aby svými kladnými činy se snažili přesvědčit o svém správném jednání, tak se uchylují k vyhrožování a demonstraci síly.
No já už u nich nejsem a pevně doufám, že od nich uteče co nejvíce normálních zákazníků, co očekávají slušné a korektní chování a za nedlouho budou moct pracovníci ,,protizákaznického“ centra demonstrovat akorát tak v ulicích za vyšší podporu v nezaměstnanosti…
Kdo si to také přejete, ukončete smlouvu s touto nesolidní firmou a hlavně se nebojte psát co nejvíce vlastních komentářů na co nejvíce míst. Využijte sociální sítě, napište a ROZESÍLEJTE vlastní recenze a SKUTEČNÉ NEGATIVNÍ JEDNÁNÍ A CHOVÁNÍ TÉTO FIRMY i ostatním přátelům po sociálních sítí a poproste o přeposlání svým přátelům, ať i oni si mohou udělat vlastní obrázek o této firmě a nejsou pouze manipulování mediální masáží a reklamou této společnosti.
Takže závěrem. Za mě, i kdyby se mi chtěli omluvit a nabídnou třeba rok služeb zdarma, NEBERU. NIKDY více mít cokoliv společného s touto firmou.
Zkrachovali takové firmy jako Nokia a Black Berry, tak proč by nemohla NOVÁ DIGI TV, že..?
Držte palce nejbohatšímu Čechovi Kellnerovi s jeho 02Tv a třeba to klapne.
A HLAVNĚ NAZAPOMÍNEJTE ŠÍŘIT DÁL TY VAŠE VLASTNÍ ZKUŠENOSTI!!!
Mějte se krásně.
Honza N.
Re: Čtenářská zkušenost: Dva roky s Digi TV
Dobrý den,
já osobně jsem s nimi smlouvu už ukončil. (UF)
Ale rodiče ji stále využivali a v červnu přišel technik, vyměnil jim přijímače a rodiče mu podepsali nevědomky novou smlouvu na 2 roky (ikdyž před tím měli službu už několik let).
Po několika měsících měli nedoplatek a až poté zjistili, že musí navíc platit 49kč/ks a 25kč za dopis každý měsíc (před tím bylo vše zdarma).
A nejdůležitější je, že jim to nikdo neřekl a není to ani nikde napsané!….DigiTV je odkazuje stále na VOP, ale ani tam a ani v dodatku smlouvy není částka zmíněna. (PRÝ SE MÁM KOUKAT NA JEJICH ELEKTRONICKÉ STRÁNKY)tam to prý je. (rodiče s počítačem vůbec neumí)
Jsou to nekorektní a falešní lidé a tuto společnost nednoznačně nedoporučuji!!!
(rodiče budou muset ještě vydržet do uplynutí smlouvy a pak jdou na 100% od DigiTV pryč!)
P.S. a souhlasím i s ostatními, co tu píší…..jejich telefonická podpora je na draka a vubec si neváží dlouhodobě platících zákazníků.
Mám bohužel úplně stejnou
Mám bohužel úplně stejnou zkušenost. Jakmile DI-GI přešlo na HD vysílání, začali nejdříve nabízet a poté nutit nové HD přístroje. Měli jsme podvojnou linku a tudíž krabičky dvě. Technik nám jednu vyměnil, druhou jsme nechtěli. Měsíčně nás to stálo o 49 Kč více. Rok poté přestala druhá TV fungovat a najednou byl strašný problém, jakto, že máme vyměněnou jen jednu krabičku, když to se nedělá? Řekla jsem technikovi, to jste nám měnil Vy sám, tak odpověď byla, že před rokem to teprve začínalo a nikdo nevěděl co a jak. Budiž, došlo na výměnu druhé krabičky a plus dalších 49 Kč/měs. Nedlouho poté, jsem se rozhodla vypovědět smlouvu, protože jsme chtěli změnit poskytovatele, a ejhle, tím, že nám byly vyměněny krabičky, jsme akceptovali poslední platné obchodní podmínky a znovu se zavázali na 2 roky této společnosti (přitom smlouvu s nimi jsem měla někde od roku 2008). A při ukončení byla vyměřena pokuta, plus odvézt osobně satelit a vše na jejich pobočku do Brna na vlastní náklady. Vzdala jsem to a odstoupení od smlouvy zrušila. A následoval „bordel“ v jejich fakturaci, kdy neuměli jimi vyměřené penále dobropisovat, a tak mi každý měsíc odečítali nesmyslné položky na fakturách. Na závěr tohoto vyšla faktura za měsíc květen, k úhradě celkem 0Kč. Tak jsem ten měsíc nic nehradila. Následně na červenec najednou dvojnásobná částka, odmítla jsem uhradit, platím na záladě faktur a zaplatila jsem řádně. Přišlo mi vyjádření, že musím uhradit obě částky, protože je to dle obchodních podmínek. Dlužím tedy jeden měsíc. Dnes přišla další výhružka a najednou dlužná částka je již víc než dvojnásobek měsíčního poplatku a vyhrožují odpojením služeb. Jsem odhodlaná se soudit. DI-Gi už nikdy víc!!!
Digi Tv mám může zničit život a to doslova.
Nadpis není přehnaný,napíši svou zkušenost s touto firmou DIGI TV aby všichni co u ní jsou nebo plánují na ni přejít veděli,čeho je tato firma schopná.Digi jsme měli a platili vždy včas,problém nastal při rušení smlouvy,všr je problém,pokuta za to a to,ok zaplatili jsme i pokutu za zrušení smlouvy,volám na jejich linku kam mám odeslat septoboxy a ovladače…paní na lince sama nevěděla ani adresu,ok zjistila jsem si to sama na netu.Odešlu boxy(14.srpna) podací lístek pro jistotu nechám zatim uschován.Nic se nedělo,listek vyhazuji okolo 18.zaří do koše s tím že je vše ok(kdyby ne už by byla upominka) a dnes 25.září přišla sms z vymahačské společnosti at uhradíme 12.500tisice za zarizeni které jsme nevrátili!!!!!!No to je síla!!!Žádná upomínka od digi že nedošli boxy nic,ihned vymahačská společnost,což vzhledem k tomu že stavíme dům a žádáme o hypotéku je docela problém,budeme mít negativní záznam což může být problém u hypotéky.Doteď jsme žili bezdlužně bez jakehokoli negativniho zaznamu v solusu.Ale diky této společnosti DIGI TV která se ani neobtěžovala nás informovat že boxy nedošly,a rovnou to šoupla VYMAHACÍ SPOLEČNOSTI,se nam teď pěkně zkomplikoval život.Pokud bude problém s hypotékou jsem rozhodnuta to dát do Černých ovcí a k soudu.Protože nám tato společnost prostě neoprávněně(neposlala ani jednu upomínku!!!!nic) udělala peklo ze života.Dejte si pozor na tuto podlou společnost která má chování řeznického psa a neví co je slušné chování k zákazníkovi který nikdy neměl problém s placením!!!!!!Horňáčková Nikola
Nedá mi Digi Tv nezkusit
Nedá mi Digi Tv nezkusit bránit, né každý má takovou negativní zkušenost, přešel jsem ze Skylinku k Digi cca před dvěma lety a kromě pár problémů se signálem, to vnímám jako pozitivní změnu, za příjemnou cenu mám dobrý výběr programů a minimální starosti
Jo pokud digi tv nerušíš tak
Jo pokud digi tv nerušíš tak neni problem,běda jak se stehuješ a zrušiš je.Tak jsou problémy na světě,takže nevim co tě vede k tomu je branit jsou to šmejdi.
Stejná zkušenost
Bohužel mám stejný problém, po 12ti letech jsem chtěl ukončit smlouvu (do té doby maximální spokojenost; jsem nenáročný divák). Nyní dlužím společnosti Redogan 4000 Kč. POZOR – REDOGAN používají standardní „šmejdovské“ praktiky!!!
Jedna Vaše negativní
Jedna Vaše negativní zkušenost ještě neznamená, že jsou to šmejdi a to platí u všeho, taky tady nikdo neví, co za člověka jste vy
Recenze digi tv
S přítelem jsme několik měsíců využívali digi TV. Ale zhodnotili jsme, že platíme poměrně hodně a také, že ji plně nevyužijeme. Rozhodli jsme se od smlouvy odstoupit. Kontaktovali jsme digi a nejdříve vše vypadalo v pořádku. Pak nám oznámili, že za dřívější odstoupení od smlouvy zaplatíme poplatek 2.000 Kč. To jsme přijali a poprosili o údaje kam peníze zašleme a kam také máme vrátit set-top box. Bylo nám řečeno, že všechny potřebné informace nám budou sděleny prostřednictvím e-mailu a že set-top box máme vrátit, až zaplatíme poplatek a pak nám pošlou informaci o adrese kam ho doručit. Pak nám cca za týden zavolali, že místo 2.000 požadují 4.000 Kč. Prý je to nové vyčíslení brzkého odstoupení od smlouvy… 4.000 je opravdu hodně pro normální lidi, kteří nevydělávaji závratné částky. Tak jsme se domluvili s Digi, že tuto částku splatime na 2x. První splátku jsme ihned zaplatili. Za dva týdny nám volal redogan vymahatel pohledávek. Že nás digi jemu předala. A tím se navýšil poplatek, který musíme zaplatit. Tedy na 6.000 Kč. Digi s námi přestalo komunikovat a veškerou komunikaci zajišťoval Redogan. Stále jsme čekali na email s adresou doručení set-top boxu. Po druhé splátce nás Redogan kontaktoval, že jsme Digi nevrátili set-top box a teď chtějí po nás navíc 8.000. Po dlouhém telefonátu, když jsme se konečně dopátrali adresy vrácení set-to boxu, ji přítel ještě ten den vrátil. Také se osobně ptal v pobočce Digi, na email, který nám měli již dříve zaslat ohledně vrácení set-top boxu. Prý nám email zaslali… Nicméně tento email nám do dnešního dne ještě nedorazil. Kontaktovali jsme proto opět Redogant. Co máme v této situaci dělat. Prý nic navíc platit nebudeme, jelikož máme doklad o vráceni. Ale máme Digi napsat o přeposlání emailu, který nám již jednou zaslali, Aby bylo zřejmé datum a čas jeho údajného prvního zaslání. Tak jsme to také udělali. Ale Digi mlčí a nereaguje. Již s námi vůbec nekomunikuje. Nyní zvažujeme předání případu České obchodní inspekci.