Pondělí , 09. 06. 2025

Stanislava

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

Diskuze k článku

7 Responses

  1. Hrozná kvalita
    Najhoršie sluchátla aké som kedy mal! Náušníky sa rozlepili po troch mesiacoch, aj keď sluchátka používam iba v kanclu. Výrobca neuznáva reklamáciu na mechanické poškodenia a náhradné sa ani nedajú kúpiť. O Lamaxe už nechcem ani počuť!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

K myšlence otestovat TrekStor SurfTab twin 11.6 nás přivedly dvě skutečnosti, v poslední době jej lze na internetu zakoupit za velmi atraktivní cenu a uživatelské recenze tohoto notebooku německé značky vyznívají velmi rozporuplně. Proč ale, když za dané peníze nabízí vcelku atraktivní konfiguraci jako displej s vysokým rozlišením, osvědčený procesor Intel Atom x5 či dostatek USB portů? Kde je zakopán pes?
Google oznámil vydání tří nových funkcí v prohlížeči Chrome. Mezi nové funkce patří návrhy vyhledávání na základě toho, co hledají ostatní, více obrázků pro navrhovaná vyhledávání a možnost najít návrhy vyhledávání i při špatném připojení.
Na jaře jsem si vyzkoušel první sluchátka od firmy Lamax, jednalo se konkrétně o model Elite E-1. A byl jsem velmi mile překvapen. Na podzim jsem dostal k dispozici sluchátka Blaze B-1, která se v portfoliu firmy Lamax nachází ve spektru levnějších modelů (cena 1 190 Kč). Otázka tedy je, zda milé překvapení z Elite E-1 přetrvalo.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek