Čtvrtek , 27. 03. 2025

Dita

Fitness trackery – taky už se měříte?

Fitness trackery už dávno nejsou drahou hračkou pro geeky. Během několika let je do svého portfolia zařadil skoro každý větší výrobce elektroniky a ceny některých spadly na střední stokoruny.

04. 01. 2016

Gyd

04. 01. 2016

Fitness trackery už dávno nejsou drahou hračkou pro geeky. Během několika let je do svého portfolia zařadil skoro každý větší výrobce elektroniky a ceny některých spadly na střední stokoruny.

Průkopníkem v této oblasti byl Fitbit. Ten začal nejprve jako malý tracker za opasek v roce 2008. V roce 2013 se s modelem Fitbit Flex (recenze Fitbit Flex zde) přesunul z kapes a opasků na zápěstí a definoval tak celý obor.

Inspirovaní úspěchem Fitbitu ani další výrobci neváhali. Svůj pásek postupně představil i Microsoft, Nike, nepovedl se LG (LG Lifeband Touch) a korunu všemu nasadilo čínské Xiaomi, když na trh uvedlo pásek MiBand, který se u nás dal koupit okolo 800,- Kč, což je o polovinu méně, než stojí Fitbit Flex.

Fanatici do přesnosti mohou – někdy vcelku oprávněně – kritizovat přesnost náramků nošených na ruce. Softwarové algoritmy nikdy nedovedou přesně změřit, kolik kroků uděláte. Na to se zaměřila i studie publikovaná na webu Journal of the American Medical Association, která drobné odchylky našla u většiny testovaných náramků, jako Fitbit Flex, Jawbone UP24, Nike Fuelband nebo krokoměru za pas Digi-Walker SW-200.

Přestože jsou tedy fitness náramky do jisté míry nepřesné, pro mnoho lidí mohou sloužit jako skvělá motivace pro větší pohyb. Náramky navíc umí i další věci, jako třeba vibrační budík, který vzbudí pouze majitele, nebo u OS Android mohou sloužit jako tzv. bezpečné zařízení u funkce Smart Lock.

A co vy? Už se taky měříte?

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Firma Lamax je nám sympatická tím, že je původem česká, sídlící v Praze. Své produkty navrhuje a vymýšlí u nás v Česku, výroba probíhá (ostatně jako u spousty dalších výrobců) v Asii. A protože fandíme těm, kteří dokáží se ctí konkurovat velkým a zavedeným značkám, pojďme se dnes podívat na další kus z dílen Lamaxu, tentokrát na bezdrátová sluchátka Elite E-1 a zkusme se zaposlouchat do „beatů“.

V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek