Úterý , 26. 11. 2024

Artur

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Kdo hledá úložný prostor s větším objemem, než mají běžné flash disky, netouží jej mít připnutý na klíčích a přesto kompaktní, aby se vešel pohodlně do kapsy (nemluvě o kapacitě versus cena), pro toho může být tento „portable“ externí disk to pravé. Může mít i ještě s větší kapacitou, ale to už musí počítat s vyšší cenou a silnější krabičkou, než u tohoto 1 TB obsahem velkého 2,5palcového disku.

Vláda v roce 2020 schválila zavedení DPH na malé zásilky ze zemí mimo Evropskou unii. Dosud byly balíčky v hodnotě do 22 eur od daně osvobozeny. Novela zákona tak zavádí do české legislativy předpis EU, který tuto výhodu od roku 2021 ukončuje. Stát si od opatření slibuje větší výběr daní a spravedlivější tržní prostředí. Odborníci očekávají zdražení zboží a snahy o obcházení nových pravidel.
Šest měsíců poté, co BMW podepsalo smlouvu s robotickým startupem Figure AI, se bipedální humanoidní roboti Figure 01 testují ve výrobním závodě BMW Spartanburg v Jižní Karolíně. Nejnovější zpráva o pokroku ukazuje, jak by roboti mohli pomoci při výrobě.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek