Pátek , 15. 11. 2024

Leopold

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Tisk na barevných inkoustových tiskárnách už dávno nemusí patřit k těm nejdražším. Naopak, díky nádržím na inkoust, který se jednou za čas jednoduše dotankuje, jde o tisk velmi levný. Srovnatelný s tiskem laserovým. Jak si vedla v našem testu tiskárna Epson L3060? A zmíníme se i o konkurenční rivalce Brother DCP-T500W.
Většinu našich životů nyní žijeme online, od sociálních sítí přes bankovnictví až po sledování televize. Ale jak se naše digitální stopy rozšiřují, roste i chaos, pokud nenastolíme nějaký řád. Dobrou zprávou je, že získat kontrolu nad svým online světem nemusí být tak skličující, jak se zdá. Ukážeme vám, jak na to v klíčových aspektech vašeho online života.

Nepřehlédněte

Záludná otázka – víte, kdy vznikl první chytrý telefon? Applu je z velké části přisuzováno to, že v roce 2007 zahájil boom chytrých telefonů s původním iPhonem. Samozřejmě, že iPhone nebyl první smartphone – ten přišel o mnoho let dříve a překvapivě nenesl jméno BlackBerry nebo Nokia. Pojďme se trochu vzdělat v historii smartphonů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek